ترامپ در بیمارستان هم از خیر مک‌دونالد نگذشت

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۲ کد : ۲۰۰۸۱۰۵ سرخط اخبار

براساس گزارش‌ها، هنگامی که رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در اکتبر ۲۰۲۰ برای درمان کرونا در بیمارستان "والتر رید" بستری شده بود، از رستوران مک‌دونالد سفارش غذا داد.

به گزارش ایسنا، این جزئیات در کتاب جدید مارک میدوز، رئیس سابق ستاد کاخ سفید آمده که به دست مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک‌تایمز رسیده است.

هابرمن در پیامی توییتری نوشت: میدوز گفته است که وقتی پادتن "ریجنرون" تزریق شده به دونالد ترامپ شروع به عمل کرد، او مک‌دونالد را به والتر رید آورد.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در زمان ابتلا به کووید-۱۹ داروی آنتی‌بادی آزمایشی ریجنرون را برای درمان علائمش دریافت کرد.   

خبرنگار نیویورک تایمز گفت: آنها به دستور پزشک مجبور شدند که با محافظ صورت غذا بخورند که هیچکدام از آنها را خوشحال نکرد.

علاقه وافر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به فست‌ فود شناخته شده است. کوری لواندوفسکی و دیوید بوسی، از دستیاران سابق کمپین ترامپ در کتاب خودشان آورده‌اند که سفارش معمول ترامپ در مک‌دونالد شامل دو همبرگر، ساندویچ ماهی و مالت شکلاتی است. این غذاها حدود ۲۵۰۰ کالری دارد.   

طبق گزارش‌ها، او طرفدار پر و پا قرص صبحانه‌های مک‌دونالد هم هست و در کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ مرتب سفارش می‌داد و گاهی هم در مراسم‌های کاخ سفید از فست فود استفاده می‌کرد.

پیشتر مایکل وولف در کتابی تحت عنوان "آتش و خشم" آورده بود که بخشی از عشق و علاقه این رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به فست فود، از "نگرانی همیشگی" او نسبت به مسموم شدن نشات می‌گیرد. او همچنین اعتقاد دارد که مک‌دونالد از بسیاری از دیگر رستوران‌ها تمیزتر است.  


( ۴ )

نظر شما :