هرتزوگ: با شکاف خطرناکی مواجهیم که ما را از درون تهدید می‌کند

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۰ کد : ۲۰۱۶۲۸۹ سرخط اخبار

رئیس رژیم صهیونیستی با اعتراف به وجود اختلافاتی جدی در اسرائیل که آن را از داخل تهدید می‌کند، از مقامات سیاسی و شهروندان اسرائیلی خواست "مسؤولانه" عمل کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در سخنرانی که در همایش مقامات محلی داشت، ضمن تکرار نگرانی‌های برخی سران این رژیم اظهار کرد: اسرائیل شاهد شکاف خطرناکی است که آن را از داخل تهدید می‌کند.

هرتزوگ در ادامه نیز "ابراز امیدواری کرد که اسرائیل با اتحاد بیشتری به هشتادمین سال خود برسد" و از مسؤولان سیاسی و شهروندان سرزمین‌های اشغالی خواست "مسؤولانه" رفتار کنند.

همچنین رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد: دو بار تخریب هیکل (سلیمان) در طول تاریخ به دلیل ناتوانی در سازش میان ملت اسرائیل بود.

برخی سران رژیم صهیونیستی به تازگی نگرانی خود را از فروپاشی رژیم صهیونیستی با وجود حمایت‌هایی آمریکا و به طور کلی کشورهای غربی از آن، ابراز داشتند، از جمله ایهود باراک، نخست وزیر پیشین این رژیم که نسبت به نابودی زودهنگام اسرائیل پیش از هشتادمین سالروز "تاسیس" آن ابراز نگرانی کرده و به این نکته استناد کرد که "در تاریخ یهود به جز دو دوره استثنایی، دولتی که بیش ۸۰ سال عمر کند، وجود نداشته است."


( ۶ )

نظر شما :