گفتوگوی وزرای خارجه قطر و عربستان درباره امنیت منطقه
وزارت خارجه قطر اعلام کرد که دیپلماتهای ارشد قطر و عربستان سعودی در تماس تلفنی درباره هماهنگی برای کاهش تنشها در منطقه خلیج فارس گفتوگو کردهاند.
به گزارش ایسنا، به نوشته الجزیره، بر اساس این بیانیه، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخستوزیر و وزیر خارجه قطر روز چهارشنبه با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی تماس تلفنی داشته است.
در این گفتوگو، طرفین تلاشها برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه را پس از یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا بررسی کردند.


نظر شما :