فرانسه هشدار داد

۱۸ مهر ۱۳۸۸ | ۱۵:۰۹ کد : ۵۹۴۷ اروپا
فرانسوا فیون، نخست وزیر فرانسه روز جمعه هشدار داد که اگر ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را کنار نگذارد، تحریم‌های بیشتر در انتظارش خواهد بود.
فرانسه هشدار داد

دیپلماسی ایرانی: فرانسوا فیون، نخست وزیر فرانسه روز جمعه هشدار داد که اگر ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را کنار نگذارد، تحریم‌های بیشتر در انتظارش خواهد بود.

تمام کشورها منتظرند تا ایران به وعده‌های خود در ارتباط با برنامه هسته‌ای خود در زمان معین شده عمل کند، اما اگر ایران همچنان این وعده‌ها را به تاخیر بی‌اندازند، جامعه بین‌المللی چاره دیگری به جز اعمال تحریم‌های سخت‌تر نخواهد داشت.

فرانسوا فیون در جریان سخنرانی خود در مدرسه عالی نظامی فرانسه در پاریس اظهار داشت  که فرانسه مصمم است تا با اتحادیه اروپا ، امریکا، روسیه و چین برای حل مساله برنامه هسته‌ای ایران همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه نخست وزیر فرانسه گفت که ما برای منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی و بیولوژیکی مبارزه خواهیم کرد.

محمد البرادعی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ 4 اکتبر اعلام کرد که تهران آماده است تا تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم جدید خود را طی 3 هفته در معرض بازدید ماموران آژانس قرار دهد.


نظر شما :