انتقاد شديد از هتک حيثيت موسوى و کروبى

۰۶ آبان ۱۳۸۸ | ۱۹:۰۹ کد : ۶۱۲۵ سرخط اخبار
عسگراولادی گفت:در شرایط فعلی کشور افراطی‌ها می‌گویند باید افرادی مانند موسوی و کروبی را محاکمه و اعدام کرد، این افراط است.
انتقاد شديد  از هتک حيثيت موسوى و کروبى

 

ایلنا- دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری‌گفت: برای بازگشت افراد به حق، خشن عمل نکنیم.
به گزارش ايلنا ، حبیب‌الله عسگر اولادی در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور افراطی‌ها می‌گویند باید افرادی مانند موسوی و کروبی را محاکمه و اعدام کرد، این افراط است، این مساله دشمن‌تراشی افراطی‌ها را نشان می‌دهد که هر روز می‌خواهند یک آیت‌الله منتظری و بنی صدر برای نظام درست کنند و توجهی به وضعیت کشور نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: آقایان موسوی و کروبی اگر می‌خواهند به نظام برگردند باید پایبندی خود به قانون اساسی، نظام، امامت، ولایت را اعلام کنند. این افراد از دایره انقلاب بیرون رفته‌اند اما باید با آنها صمیمانه صحبت کرد.
عسگر اولادی افزود: برخی افراد شدت عمل به خرج می‌دهند به نظر من اگر می‌خواهیم این افراد را درون نظام نگه داریم، نباید آنها را لجن‌مال کنیم، این افراد حیثیت دارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: آغوش رهبری باز است، ما باید کاری کنیم که این افراد به دامان انقلاب برگردند و برای بازگشت افراد به حق خشن عمل نکنیم.
وی در پایان اظهار داشت: اگر انسان به حق اعتراض کند خداوند وعده داده که شیطان در کنارش قرار می‌گیرد.

 
مرکل صدر اعظم آلمان باقی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شینهوا، "آنگلا مرکل" در واکنش به انتخاب نمایندگان پارلمان آلمان گفت که من نتایج آرا را می پذیرم و از شما به دلیل این انتخاب تشکر می کنم.

مرکل با 323 رای موافق از سوی نمایندگان مجلس بار دیگر به عنوان صدارعظم آینده آلمان انتخاب شد. همچنین 285 نفر از نمایندگان رای مخالف به مرکل دادند.

وی افزود که دولت جدید آلمان را طی چهار سال آینده با هدف کاهش نرخ بیکاری و رشد وضعیت اقتصادی اداره خواهد کرد.

مرکل همچنین قول داد که دولت جدید آلمان را به یکی از بزرگترین کشورهای اقتصادی در میان دیگر کشورهای اروپایی تبدیل خواهد کرد و برلین را که از زمان جنگ جهانی دوم وارد بدترین رکود اقتصادی شده است، از بحران نجات دهد.

خبرگزاری فرانسه در ادامه می افزاید که کابینه جدید مرکل اولین جلسه خود را امروز چهارشنبه بعد از ظهر تشکیل خواهد داد.

"آنجلا مرکل" سوم آبان ماه کابینه خود را با حضور احزاب راست میانه "دموکرات مسیحی"، "سوسیال مسیحی" و "دمکرات آزاد" معرفی کرد.

بر اساس این گزارش حزب راست میانه دموکرات مسیحی با کسب نزدیک به 40 درصد آرا توانست پیروزی در انتخابات پارلمانی آلمان را از آن خود کندهمچنین در این انتخابات حزب سوسیال دموکرات آلمان به رهبری "فرانک والتر اشتاین مایر" 23 درصد آرا را بدست آورد.
 

  موج تازه اخراج ايرانيان از امارات

به گزارش ايسنا، مسولان اماراتى پس از اخراج بى سابقه شيعيان لبنانى و پاکستانى و اتباع فلسطينى اين بار اقدام به اخراج ايرانيان کرده‌اند و اين درحالى است که هيچ دليلى مبنى بر اخراج آنان بيان نمى‌شود.

در چند ماه گذشته دهها ايرانى مقيم که بيش از 25 سال سابقه اقامت داشته‌اند بدون هيچ دليل اقامت شان کنسل شد و از اين کشور اخراج شدند.

وزارت امنيت امارات با تماس تلفنى با تعدادى از ايرانيان از آنان مى‌خواهد که با در دست داشتن گذرنامه به اداره امنيت اين کشور مراجعه کنند و بعد از مراجعه اين افراد گذرنامه آنان توقيف و اقامت آنان را نيز کنسل مى‌کنند و بعد يک فرصت دو هفته‌يى يا يک ماه به آنان داده تا از امارات خارج شوند .

اين درحالى است که نزديک به دو ماه است که جمهورى اسلامى ايران در امارات سفير ندارد و اين امر نيز ايرانيان مقيم امارات را با مشکل روبرو کرده است.

طبق خبرهاى منتشر شده در بين ايرانيان مقيم امارات تاکنون بيش از 500 ايرانى که بيش از 25 سال سابقه اقامت دارند از اين کشور اخراج شده‌اند.



موافقت قطعی ایران با چارچوب پیش نویس مذاکرات وین

ایلنا-به گفته برخی منابع آگاه، ایران با چارچوب پیش نویس مذاکرات وین درباره تامین سوخت رآکتور تهران، به طور قطعی موافقت کرده است.
به گزارش ایلنا، تهران در عین حال درخواست دارد که اصلاحاتی در این پیش نویس انجام گیرد. قرار است درخواست‌های اصلاحی ایران، در دیدار علی اصغر سلطانیه؛ نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با محمد البرادعی؛ مدیرکل این آژانس ارائه شود. این دیدار در وین انجام خواهد شد.
بر اساس پیش نویس تهیه شده در وین که البرادعی در تنظیم و ارائه آن نقش پر رنگی داشته است، مقرر شد که ایران 75 درصد اورانیوم با غنای سه و نیم درصد را به طرف روسی تحویل و طرف روسی پس از غنی سازی این میزان اورانیوم تا حد 20 درصد و تبدیل آن به میله‌های سوخت مورد نیاز نیروگاه تهران، آن را به ایران بازگرداند.
پیش از این برخی مقامات ایرانی از جمله علی لاریجانی، با اشاره به عدم تعهد کافی طرفین مذاکره ایران، یعنی روسیه، آمریکا و فرانسه، خالی شدن ذخیره اورانیوم را تهدیدی برای امنیت ملی دانسته و از احتمال نوعی فریبکاری در این فرایند خبر داده بودند.
در عین حال اگرچه واکنش‌های نخستین طرف‌های غربی به درخواست تغییر در این پیش نویس با نوامیدی و تهدید همراه بوده است ولی انتظار می‌رود بار دیگر شاهد پادر میانی البرداعی، برای انجام گفت‌و‌گو بین نمایندگان ایران و 1+5 درباره درخواست‌های اصلاحی ایران باشیم.

مى خواهند 13 آبان سفارت روسيه را تسخير کنند!

روزنامه جوان - تشکل غیرقانونی تحکیم وحدت طیف علامه تصمیم گرفته در13 آبان به سفارت روسیه درتهران حمله و آن را تسخیرکند!

جوان افزود: تشکل غیرقانونی تحکیم وحدت طیف علامه که همواره به عنوان یک تشکل وابسته، از جریانات خارج از دانشگاه خط می گیرد، اخیراً همسو با برخی اصلاح طلبان تندرو تصمیم گرفته است،جهت ایجاد اغتشاش و نا آرامی در 13 آبان به تاسی از اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 که به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درتهران منجر شد، اقدام به محاصره سفارت روسیه و تسخیر آن نمایند.

رشد اقتصادى ايران امسال به ۰‎/۵ درصد مى رسد

واحد اطلاعات اکونوميست در تازه ترين گزارش خود اعلام کرد که در سال جارى رشد اقتصادى ايران به ۰‎/۵ درصد مى رسد.به گزارش ايسنا،اکونوميست در گزارش ماه اکتبر ۲۰۰۹ خود در خصوص رشد اقتصادى ايران نوشت: رشد توليد ناخالص داخلى واقعى ايران که در سال گذشته ۶‎/۵ درصد بوده، در سال جارى به ۰‎/۵ درصد خواهد رسيد، اين در حالى است که انتظار مى رود طى چند سال آينده به دليل افزايش بهاى نفت و نيز افزايش ظرفيت توليد نفت اين رشد اندکى افزايش يابد.اکونوميست معتقد است که دليل اصلى کاهش رشد اقتصادى ايران در سال جارى سقوط بهاى نفت بوده است که رشد مصرف خصوصى و سرمايه گذارى را تحت تاثير قرارداده است.به نوشته اکونوميست، اگر چه اين روند در سال آينده دچار تغيير خواهد شد اما انتظار مى رود رشد صادرات نفتى به دليل کمبود ظرفيت پالايش همچنان در سطج پايينى باقى بماند و اين امر ايران را همچنان به واردات بنزين وابسته نگه خواهد داشت.با در نظر گرفتن اين فاکتورها پيش بينى مى شود که رشد اقتصادى ايران در سال آينده به ۲‎/۹ و در سال ۱۳۹۰ به ۳‎/۵ درصد افزايش يابد.سال ۱۳۹۱ سالى است که براى رشد اقتصادى ايران رقم ۴‎/۱ درصد پيش بينى و گفته شده است که اين شاخص در سال ۱۳۹۲ دوباره به ۳‎/۸ درصد کاهش خواهد يافت. به پيش بينى اکونوميست در سال ۱۳۹۳ اقتصاد ايران شاهد رشد ۳‎/۹ درصدى خواهد بود.

اخبار قبلی

توقیف‌کشتیایرانی به اتهامحملسلاح ‌‌برایشیعیانیمن
 11 ايرانى در پاکستان دستگير شدند
برای 30 کیلو سوخت نباید همه اورانیوم غنی شده را بدهیم
باهنر: رهبرى مخالف مذاکره با آمريکاست
فرصت 2 روزه ایران برای واکنش به پیش نویس
آزادی مطبوعات در ایران:رتبه سوم از آخر
کسری بودجه 14 میلیارد دلاری دولت
انتخابات افغانستان به دور دوم کشیده شد
هاشمی رفسنجانی سردار فداکار جمهوری اسلامی است
انبارلويى: وابستگى موسوى،خاتمى و کروبى به بيگانگان و منافقين محرز است
نبوی: حاميان موسوی پايبند جمهوری اسلامی اند
کلينتون براى گفت‌وگو درباره ايران به روسيه مىرود
کلینتون: تا ابد منتظر ایران نمی مانیم
تقلب گسترده‌اى در انتخابات افغانستان روى داد
 طرح ده ماده اى اوباما يک فاجعه بزرگ است
اقدام توهین­ آمیز ماموران ترکیه در قبال زنان ایرانی
برلوسکونى: هرگز استعفا نمى‌دهم
دیدار پوتین و معاون اول احمدی نژاد
اگر حق وتو را بردارد شایسته جایزه است
تور اروپایی کلینتون با محوریت موضوع ایران
 حمايت لندن از حق هسته اى ايران

 



نظر شما :