آمار زنان امریکا توسط مرکز امور زنان ایران اعلام شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۵:۵۶ کد : ۱۳۵۶۴ اخبار اصلی
آنها که فکر می کنند امریکا بهشت روی زمین است و مهد دموکراسی و آزادی و حقوق بشر، حتما آمار مرکز امور زنان ایران را از وضعیت زنان امریکایی نخوانده و چیزی در این باره نشنیده اند.
آمار زنان امریکا توسط مرکز امور زنان ایران اعلام شد
دیپلماسی ایرانی: اگرچه نمی دانیم آماری را که مرکز امور زنان ایران از وضع زنان امریکایی ارائه داده، از کجا آمده و منبعش کجاست و چرا چنین تحقیقات و آماری درباره وضعیت زنان ایرانی داده نمی شود، ولی با این وجود جای تقدیر دارد که این دست روشنگری ها انجام می شود تا دست مدعیان حقوق بشر و دموکراسی را رو کند و دروغ های آنها را برملا.

مثلا آیا می دانید 21 میلیون کودک نامشروع در امریکا متولد شده است؟ آیا می دانید در امریکا در هر 15 ثانیه یک زن به دست شوهرش کتک می‌خورد؟ اگر نمی دانید، صحبت های افشاگرانه مریم مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را در گفتگو با خبرگزاری فارس بخوانید تا بفهمید دروغ گویان واقعی چه کسانی هستند و چگونه راه افتاده اند و جار می زنند و خود را مبتکر و مدعی حقوق بشر معرفی می کنند.

مریم مجتهدزاده در این باره گفته است: ناامنی در خارج از خانه و سوء استفاده جنسی از کودکان در غرب مشاهده می‌شود و آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که 29 درصد از موارد قتل فرزندان توسط مادران و 31 درصد از آن توسط پدران صورت می‌گیرد.

مجتهدزاده در‌باره نگاه غرب به خانواده و زن نیز تاکید کرد: با وجود تمام قوانین حمایتی در کشورهای غربی، وضعیت زن در شرایط مطلوبی نیست که از جمله می‌توان به عدم تساوی دستمزد در شرایط یکسان کاری و تخصصی اشاره کرد. هنوز در دنیای غرب دریافتی زنان فقط به دلیل مؤنث بودن حدود 60 تا 80 درصد حقوق مردان است و این در حالی است که در کشورهای غربی تساوی حقوق سیاسی زن و مرد در قرن بیستم تصویب شد.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه ازدواج‌های غیررسمی در جهان غرب رو به افزایش است، ‌عنوان کرد: در جوامع غربی تشکیل خانواده به شکل غیرقانونی به دلیل عرضه ارزان زن، بی‌بندوباری و بی‌عفتی رو به افزایش است؛ این امر موجب شده است که گاهی زنان با داشتن سه فرزند هنوز به دنبال اثبات خود و راضی کردن مرد برای ازدواج‌ باشند و گاهی این نوع زندگی‌ها از یک شب تا 10 سال در بلاتکلیفی ادامه پیدا می‌کند.

مجتهدزاده ادامه داد: خانواده غیرقانونی نخست به زنان و سپس به فرزندان آسیب می‌زند. در این نوع زندگی‌ها زنان از پناهگاه عاطفی مناسبی برخوردار نیستند و ‌فرزندان در مسائل تربیتی دچار تناقض‌های زیادی می‌شوند؛ در خانواده غیرقانونی هیچ‌گونه مسئولیتی برای مردان تعریف نشده است و حاصل این معضل سالانه 21 میلیون فرزند در جامعه امریکاست که بدون وجود پدری مشخص به دنیا می‌آیند.

وی اضافه کرد: خودکشی و کشتار افراد در مجامع عمومی مانند مدرسه و حتی دانشگاه یکی از نتایج این بندوباری و عدم ثبات در خانواده است. طبق آمار سازمان ملل در سال 2007 عمده افراد بالغ در امریکا موفق به ازدواج نمی‌شوند و تا آخر عمر به همین روال با افراد گوناگون و حتی گاهی با همجنس خود زندگی خانوادگی مشترک دارند.

مشاور محمود احمدی نژاد با اشاره به مسئله کشته شدن فرزندان به دست مادران گفت: نقش و غریزه مادری که یک موهبت الهی برای زن است، به عنوان مانع پیشرفت و سرکوب زن مطرح و تبلیغ می‌شود و به دنبال این نگاه است که مادران،‌ فرزند را مزاحم و مانعی برای پیشرفت‌های خود می‌بینند و به دلایل زیادی از جمله مشکل بودن ازدواج با داشتن فرزند و گاهی به دلیل اینکه فرزند مانعی برای خوش گذرانی‌هایشان است، اقدام به قتل فرزندان خود می‌کنند و آغوش گرم و پر محبت مادری تبدیل به معضلی تحت عنوان "خانه ناامن‌ترین مکان برای فرزندان" تعریف شده است که در این باره کتاب‌هایی نوشته شده است.

مجتهدزاده در ادامه عنوان کرد: ناامنی در خارج از خانه و سوءاستفاده جنسی از کودکان نیز در غرب مشاهده می‌شود و آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که 29 درصد از موارد قتل فرزندان توسط مادران و 31 درصد از آن توسط پدران صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره بحران هویت و گسترش روزافزون استفاده ابزاری از زنان در تجارت، تبلیغات و ترویج فرهنگ بی بندوباری بیان کرد: زن در جوامع غربی تمام توان و استعداد خود را تنها در جلب توجه و نگاه مردان معطوف داشته و البته برای کسب درآمد بیشتر به استفاده ابزاری تن داده است؛ به همین دلیل شخصیت او در حد یک کالا تنزل یافته است.

وی در ادامه گفت: در جهان غرب روح لطیف زن در بعضی از مشاغل به عنوان مثال حضور نظامی در جنگ‌ها و پلیس خشن یا شکنجه‌گر تبدیل به روحی خشن شده است و متأسفانه این بی‌عدالتی در حق زن به عنوان حق برابری زن و مرد تعبیر می‌شود. همچنین طبق آمار دولت فدرال امریکا هر 15 ثانیه یک زن به دست شوهرش کتک می‌خورد و از هر 6 زنی که در انگلستان کتک می‌خورد، یکی کشته می‌شود.

 

نظر شما :