تحقیق دادستانی درباره تخلفات نتانیاهو

۲۰ تیر ۱۳۹۰ | ۱۵:۵۹ کد : ۱۴۵۲۹ سرخط اخبار

دادستانی کل رژیم صهیونیستی تصمیم به تحقیق درباره بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد و سوء استفاده از مقام رسمی برای تحقق منافع شخصی خود گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سوء استفاده از پست و مقام دولتی برای تحقق منافع شخصی به ویژه تقبل هزینه‌های سفرش از حساب بازرگانان در دوره تصدی وزارت دارایی و حضورش در راس جریان اپوزیسیون، متهم است.

در همین راستا، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی را منتشر کرد که یک خبرنگار اسرائیلی به نام "ابیب دروکر" درباره سفر نتانیاهو و همسر وی به خارج تهیه کرده است و بر اساس آن، هزینه‌های سفر مذکور از حساب بازرگانانی پرداخت شده است که منافع اقتصادی در رژیم صهیونیستی دارند.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی از وکیل خانوادگی نتانیاهو خواسته است که توضیحاتی درباره سفر خانواده نخست وزیر دولت عبری به خارج ارائه دهد.

منابع قضایی این رژیم نیز خاطر نشان کرده‌اند که دادستانی کل پس از پایان تحقیقات، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد و یا کیفرخواست علیه نتانیاهو ارائه خواهد شد و یا اینکه پرونده وی مختومه اعلام خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو نیز مانند بسیاری دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی از جمله ایهود المرت، نخست وزیر سابق به فساد مالی و اخلاقی و سوء استفاده از قدرت متهم است و به نظر می‌رسد که این مساله به یک اپیدمی و پدیده رایج در رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

 


نظر شما :