حمله به کاردار بحرین در دمشق

۲۶ بهمن ۱۳۹۰ | ۱۷:۵۷ کد : ۱۸۹۸۰۰۶ سرخط اخبار
اتهام رژیم آل خلیفه به 23 سازمان غیر دولتی در آمریکا و برخی کشورهای عربی، حمله به مقر اقامت کاردار بحرین در سوریه و بازداشت 13 معترض از آخرین اخبار بحرین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری بحرین، مقامات رژیم آل خلیفه اعلام کردند که افراد مسلح روز گذشته به محل اقامت "صلاح عبدالرحمان الاحمد" کاردار بحرین در دمشق حمله کردند.

افراد مسلح در جریان این حمله مقادیری از دارایی شخصی کاردار بحرین در سوریه را ربودند. وزارت خارجه بحرین در اعتراض به این اقدام "فائزه اسکندر" کاردار سفارت سوریه در منامه را احضار کرد و مراتب اعتراض خود را به وی اعلام کرد.

از سوی دیگر "شیخ خلیفه بن  احمد آل خلیفه" فرمانده کل نیروی دفاعی بحرین در گفتگو با روزنامه الایام چاپ این کشور اعلام کرد که مسئولان این رژیم اطلاعاتی به دست آورده اند مبنی بر اینکه 19 سازمان غیر دولتی در آمریکا و نیز 4 سازمان دیگر در کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه بحرین فعالیت می کنند.

وی افزود: تمامی این سازمان ها از سوی آمریکا و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

الجزیره نیز گزارش داد: جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین اپوزسیون شیعه این کشور در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی بحرین روز گذشته در سالروز قیام مردمی این کشور بسیاری از معترضین را در مناطق مختلف بازداشت کردند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای امنیتی آل خلیفه روز گذشته 13 معترض از جمله یک زن را بازداشت کردند.

نظر شما :