بن لادن عاشق یک خواننده آمریکایی بود!

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۲ کد : ۱۸۹۸۱۲۶ سرخط اخبار
خبرگزاری ANI نوشت: اسامه بن لادن بسیار عاشق ویتنی هوستون بود و رویای ازدواج با او را داشته است.وی حتی به دنبال قتل "براون" شوهر هوستون بوده است.

به گزارش «روزگار نو» ماجرای شیفتگی بن لادن به خواننده ی امریکا توسط "کولا بوف" به نگارش درامده است. گفته می شود که این نویسنده ی سودانی معوشقه ی رهبر سابق القاعده بوده است.

بر اساس کتاب کولا بوف، اما بن لادن در مراکش افکار متفاوتی در ذهنش داشت. از انها می توان به مسائل جنسی، ماریجوانا و رقص اشاره نمود.

بوف که ادعا می کند به عنوان برده ی جنسی توسط خطرناک ترین تروریست جهان نگهداری می شده است می گوید که بن لادن تصور می کرده که هوستون زیباترین زنی بوده که تا به حال دیده است و حتی عاجزانه خواستار ازدواج با هوستون بوده است.

وی در کتاب زندگی نامه خود که در سال 2006 منتشر شد، ادعا کرده است که بن لادن به دنبال قتل براون قبل از خواستکاری از هوستون بوده است .

وی می خواست برای هوستون خانه ای در اطراف خارطوم خریداری کند..

بر اساس این کتاب، بن لادن قبل از اینکه اعلام کند که مایل به شکستن قانون رنگ پوستش است و می خواهد هوستون را یکی از زنانش کند، ماریجوانا می کشیده است.

بن لادن معتقد بود که هوستون حقیقتا مسلمان بوده است اما توسط فرهنگ امریکا شستشوی مغزی شده است.

بوف که سیاه پوست است ادعا می کند که بن لادن او را به دلیل بافتن مویش مورد سرزنش قرار می داده است و به او دستور داده بود که خودش را به سکل هوستون در اورد.

بوف در کتاب خود ادعا نموده است: بن لادن مقداری ماریجوانا از یک قلیون طلایی می کشید و سپس مقداری چایی می نوشید و به من دستور می داد تا چایی را داغ نگهدارم.

وی در این کتاب آورده است: اسامه می گفت فقط میمون ها موهای خود را می بافند. وی مگی فت هوستون زیباترین زن است و هیچ وقت ندیده است که موهایش را ببافد.

وی می گوید: در کیف استمه عکس هایی از هوستون و همچنین نسخه های از مجله ی پلی بوس وجود داشت، اما هیچ کس در غرب حرف ها من را باور نمی کند.

( ۱ )

نظر شما :