حمله به پادشاه مراکش در مسجد+تصاویر

۲۷ فروردین ۱۳۹۱ | ۲۱:۴۱ کد : ۱۹۰۰۰۷۹ سرخط اخبار

مراکش از جمله کشورهای عربی پادشاهی است. بررسی های انجام شده نشان می دهد که شهروندان مراکشی نیز مانند دیگر کشورهای عربی از حکومت و حاکم خود به شدت ناراضی هستند و «ملک محمد ششم» پادشاه مراکش را یک دیکتاتور تمام عیار می دانند.

به گزارش شیعه آنلاین، این در حالی است که «ملک محمد ششم» هر از چند گاهی تلاش می کند با حضور در مساجد مختلف کشورش و نماز خواندن، وجهه خود را مثبت نشان دهند.

دیکتاتور مراکش روز گذشته نیز در «مسجد الحسن الثانی» در رباط پایتخت کشور حضور یافت اما دقایقی پس از حضور وی، یک نمازگزار که در صف های اول نماز جماعت حضور داشت، تلاش کرد او را مورد حمله قرار دهد اما مورد حمله شدید محافظان وی قرار گرفت.

گفته می شود در این حمله که نمازگزار موفق نشد به دیکتاتور مراکش برسد، هیچ آسیبی به «ملک محمد ششم» نرسید اما به دلیل امنیتی شدن فضای مسجد، او فورا محل را ترک کرد.
قابل ذکر است چندی پیش نیز یکی از رسانه های داخلی کشورمان به نقل از رسانه های مراکش مطلبی تحت عنوان «کوچک ترین دیکتاتور جهان» را منتشر کرد. در آن مطلب فرزند پادشاه فعلی مراکش که خردسال است، به گونه ای رفتار کرده که بالاترین مقامات سیاسی و نظامی کشورش را مجبور کرده مقابل وی کمر خم کرده و دست او را ببوسند.


















( ۷ )

نظر شما :