توصیف بنیانگذار ویکی لیکس از شخصیت نصرالله

۳۰ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۸:۰۱ کد : ۱۹۰۰۲۱۶ سرخط اخبار

بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با دبیرکل حزب الله لبنان، وی را شخصیتی فوق العاده در خاورمیانه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه هاآرتض، روز گذشته شبکه خبری"راشا تودی" مصاحبه ای از "جولیان آسانژ" را با "سید حسن نصرالله" منتشر کرد که این گفتگو فضایی متفاوت با دیگر مصاحبه ها داشت.

دراین مصاحبه که از طریق ارتباط ویدیوئی و استفاده از یک مترجم انجام شد آسانژ درباره موضوعات مختلفی همچون لبنان، اسرئیل، سوریه، خدا پرستی و رمزگذاری اطلاعات سوالاتی را از دبیرکل حزب الله لبنان پرسید و نصرالله نیز با خوشرویی پاسخ بنیانگذار ویکی لیکس را داد.

هاآرتض در توصیف خود از این مصاحبه می نویسد : نصرالله کسی که کمتر حاضر به مصاحبه با رسانه ها می شود دیروز به مدت نیم ساعت با آسانژ فردی که به دلیل افشای اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا مورد غضب واشنگتن است به گفتگو نشست. 

آسانژ در حال مصاحبه با سیدحسن نصرالله

نصرالله در این مصاحبه درخصوص موضع حزب الله با شورشیان سوری گفت : حزب الله ارتباطاتی را با مخالفان اسد برقرار کرده و تلاش می کند تا این افراد را به انجام مذاکره و پایان بحران سوریه ترغیب کند.

دبیرکل حزب الله در توصیف شورشیان سوری گفت : در سوریه ما با افرادی مواجه هستم که حاضر به گفتگو نبوده و خواهان سرنگون کردن حکومت موجود هستند از همین رو من خوشحال می شوم که در صورت امکان به عنوان میانجی در موضوع سوریه وارد شوم.

هاآرتض در پایان می نویسد : مصاحبه آسانژ با نصرالله با یک شوخی درباره رمزدار کردن اطلاعات به پایان رسید و دبیرکل حزب الله لبنان در پاسخ به پرسشی در این رابطه گفت : ما با استفاده از اصطلاحاتی که در زمین های کشاورزی از آنها استفاده می شود اطلاعات خود را از رژیم صهیونیستی مخفی می کنیم.



نظر شما :