واکنش سفارت ایران در بلغارستان به اتهام زنی صهیونیست ها

۳۰ تیر ۱۳۹۱ | ۰۲:۰۷ کد : ۱۹۰۴۳۸۴ سرخط اخبار

سفارت ایران در بلغارستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که اتهام صهیونیست‌ها علیه ایران درباره حوادث انفجارهای روز گذشته نشان از ضعف آنها است.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری الجزیره، سفارت ایران در بلغارستان ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره حملات انتحاری روز گذشته به اتوبوس حامل اسرائیلی‌ها در بلغارستان را رد کرد.

روز گذشته در حادثه انفجار اتوبوسی در فرودگاه بلغارستان که سرنشینان آن اسرائیلی بوده‌اند، دست‌کم 7 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.

برخی منابع غربی ادعا کرده‌اند سرنشینان این اتوبوس «گردشگران اسرائیلی» بوده‌اند.

سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه‌ای تاکید کرد: موضوعاتی که از سوی مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال مشارکت ایران در این انفجارها بوده، بی اساس است و این رویکر معمول صهیونیست‌ها بوده که از آن اهداف سیاسی را دنبال می‌کنند و دلیل ضعف افرادی است که این اتهامات را مطرح می‌کنند.

روز گذشته و پس از این حادثه، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل، ایران را عامل حادثه انفجار اتوبوس توریست‌های اسرائیلی در بلغارستان دانست و گفت که اسرائیل "با قدرت به حملات تهران پاسخ می‌دهد".

وی طی بیانیه‌ای مدعی شد:"تمامی علایم ایران را نشان می‌دهد. اسرائیل با قدرت به ترور ایرانیان جواب خواهد داد."

از سوی دیگر "ایهود باراک" وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمله به اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان، سخت و خطرناک بوده و بخشی از جنگ اسرائیل با ایران و حزب‌الله است.

از سوی دیگر، تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که تمامی نشانه‌ها در حمله به گردشگران اسرائیلی در بلغارستان، به حزب‌الله و ایران اشاره دارد. 

نظر شما :