نتانیاهو: ایران نبود؛ حزب الله بود!

۳۰ تیر ۱۳۹۱ | ۲۲:۴۷ کد : ۱۹۰۴۴۲۹ سرخط اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پس از حادثه انفجار اتوبوس حامل اسرائیلی‌ها در بلغارستان بلافاصله انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه گرفته بود مجبور شد از مواضعش عقب‌نشینی کند.

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی «کریستین‌ساینس مانیتور» نوشت اسرائیل موضعش درباره پاسخ به انفجار یک دستگاه اتوبوس حامل اسرائیلی‌ها در فرودگاه بورگاس بلغارستان را نرم‌تر کرده است.

نتانیاهو امروز در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد که این حزب‌الله است که به عنوان «بازوی ایران از راه دور» عمل می‌کند و این حمله را در واقع حزب‌الله انجام داده است.

«تلافی قدرتمندی» که نتانیاهو پیشتر از آن سخن گفته بود نیز تا جستجوی گسترده برای یافتن مجرمین و انتقام گرفتن از آنها تخفیف پیدا کرد.

روز چهارشنبه در حادثه انفجار یک دستگاه اتوبوس در فرودگاه بلغارستان که سرنشینان آن اسرائیلی بودند، 7 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.

مقامات رژیم صهیونیستی در پی این حادثه بلافاصله ایران را به این حادثه تروریستی متهم کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ایران را عامل انفجار این اتوبوس و سرنشینان آن ـ که به گفته وی گردشکران اسرائیلی بوده‌اندـ دانست و گفت که اسرائیل «با قدرت به حملات تهران پاسخ می‌دهد».

از سوی دیگر «ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمله به اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان سخت و خطرناک بوده و بخشی از جنگ اسرائیل با ایران و حزب‌الله است.

«نیکلای ملادنف» وزیر خارجه بلغارستان نیز در واکنش به این اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی گفت که نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت کشور یا سازمان خاصی درباره این انفجار "اشتباه" است.

در همین حال پلیس بلغارستان  فیلم و عکسی را از مظنون به بمبگذاری در فرودگاخ بورگاس را منتشر کرد که بر اساس آن فردی به نام  «مهدی غزالی» با اصلیت الجزایری و دانمارکی عامل انفجار این اتوبوس معرفی شده است.




نظر شما :