مخالفان اسد 700 هزار دلار طلب کردند!

۳۰ آذر ۱۳۹۱ | ۱۶:۴۲ کد : ۱۹۱۰۶۰۲ سرخط اخبار

در حالی که ربایندگان اتباع روسی و ایتالیایی درخواست 700 هزار دلار برای آزادی آنها کردند، ارتش سوریه به عملیات علیه گروههای مسلح در مناطق مختلف این کشور ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، یک منبع دیپلماتیک روسی اعلام کرد: ربایندگان دو مهندس روسی و یک مهندس ایتالیایی درخواست پول کرده اند.

این منبع افزود: ربایندگان خواستاردریافت 530 هزار یورو در قبال آزادی افراد ربوده شده روسی و ایتالیایی کرده اند.

روزنامه روسی کومرسانت به نقل از این منبع دیپلماتیک اعلام کرد: پول درخواستی ربایندگان پنجاه میلیون لیره سوریه معادل 700 هزار دلار و 530 هزار یورو است.

کومرسانات همچنین نوشت: مسکو با کشورهای غربی از جمله ایتالیا و آمریکا برای آزادی مهندسانی که گروههای مسلح سوری آنها را ربوده اند، همکاری می کند.

از سوی دیگر خبرگزاری سوریه گزارش داد: ارتش سوریه به تعقیب گروههای مسلح در داریا در حومه دمشق ادامه می دهد و عرصه را بر آنها تنگ تر کرده است.

سانا اعلام کرد: واحدهایی از نیروهای مسلح سوریه با گروههای تروریستی در مزارع دوما در حومه دمشق درگیر شدند و تلفات سنگینی بر آنها وارد کردند.

منابع وابسته به ارتش سوریه بیان کردند: در عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی در این منطقه ادوات و سلاح و مهمات گروههای مسلح منهدم شد.

سانا همچنین از حمله ارتش به گروههای مسلح در دیرالزور و حومه ادلب نیز خبر داد.

کلید واژه ها: گروههای سوریه گروههای مسلح روسی ارتش سوریه ربایندگان


نظر شما :