واکنش وزیر ارشاد به اقدام زن اوباما

۰۸ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۳۵ کد : ۱۹۱۳۲۸۲ سرخط اخبار
وزیر ارشاد در واکنش به اقدام غیرمنتظره میشل اوباما در اعلام جایزه بهترین فیلم اسکار امسال گفت: "آرگو" فیلمی ضد ایرانی و فاقد جنبه هنری است و از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود.

به گزارش خبرنگار مهر محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشن 10 سالگی تاسیس خبرگزاری فارس که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اهدای جایزه اسکار به فیلم "آرگو" از طریق ویدئو کنفرانس توسط میشل اوباما همسر رئیس جمهوری آمریکا گفت: این فیلم ضد ایرانی جنبه هنری ندارد و از نظر هنری فیلمی بسیار ضعیف است و در ضمن از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود.

وزیر ارشاد همچنین تاکید کرد: آنها تبلیغات گسترده ای روی این فیلم انجام دادند تا آن را علیه ایران مطرح کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند تا در آینده در پاسخ به آنها فیلم های قوی بسازیم.

حسینی در پاسخ به میزان بودجه فرهنگی در سال 92 نیز گفت: در حوزه فرهنگ وظایف و انتظارات زیاد است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی کرده تا اعتبارات فرهنگی کاهش پیدا نکند و به فرهنگ آسیبی وارد نشود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نمایشگاه نشریات تخصصی نیز گفت: از افتخارات سال های اخیر ما این نمایشگاه است زیرا در حال حاضر نشریه های تخصصی زیاد شده و کشور ما باید تسهیلاتی را فراهم کند تا نخبگان را راضی نگه دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

کلید واژه ها: فیلم فرهنگ هنری ارشاد


نظر شما :