علم الهدی: امیدی به مذاکرات نیست

۱۶ فروردین ۱۳۹۲ | ۲۰:۴۸ کد : ۱۹۱۴۵۷۶ سرخط اخبار

 

امام جمعه مشهد با تاکید بر این که نباید هیچ امیدی به مذاکرات با دشمنان ایران اسلامی داشت، گفت وگوهای 1+5 را نمایشی دانست.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه مشهد مقدس که در رواق حضرت امام خمینی (ره) و با حضور زائران و مجاوران این بارگاه منور برگزار شد، درخصوص ماهیت مذاکرات 1+5 افزود: نمایندگان 1+5 جز تحمیل اراده ی ظالمانه ی خود بر ملت ایران هیچ هدفی از مذاکرات ندارند.

 

وی اظهار کرد: ملت ایران هیچ امیدی به این مذاکرات ندارد و دشمنان انقلاب اسلامی نشان داده اند که مذاکرات بر سر میز و جنگ، هر دو یکی است.

 

آیت الله علم الهدی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز عداوتشان بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز فشارها را بیشتر می کنند و باید ملت ولایتمدار ایران اسلامی مرد و مردانه پای آرمان ها و ارزش های اصیل اسلامی خود همچون گذشته ایستادگی کنند.

 

امام جمعه مشهد با تاکید بر این که دشمن حلقه های محاصره را تنگ تر کرده است، به دوران جنگ تحمیلی اشاره و در این خصوص نیز گفت: دشمن در جنگ 8 ساله بمب و موشک بر سر مردم ما می ریخت. امروز نیز نوسانات قیمت ارز و مشکلات اقتصادی همان بمب و موشک دوران دفاع مقدس است.

 

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: بنا به فرموده ی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، مردم باید بدانند که دشمن در جبهه اقتصادی نیز با درایت شما مردم کاری از پیش نخواهد برد.

 

آیت الله علم الهدی با بیان این که تهاجمات اقتصادی دشمن، ملت ایران را مستأصل نکرده است، تاکید کرد: تمام تلاش ها و تهاجمات اقتصادی دشمن نه تنها ملت ایران را مستأصل نکرده است بلکه دشمن از این اقدامات بی ثمر خود مستأصل شده است.

 

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تهاجمات اقتصادی دشمن را نباید به حساب ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشت. البته مسوولان نیز باید بدانند که تمامی تدابیر لازم برای پاسخ به این تهاجمات اندیشیده شده و در موقع لزوم عملی شود.

کلید واژه ها: دشمن اقتصادی مذاکرات ملت ایران دشمنان مشهد جمعه مشهد تهاجمات


نظر شما :