ابوترابی فرد: غربی ها دریافتند باید با ایران به توافق برسند

۲۹ آبان ۱۳۹۲ | ۱۹:۴۸ کد : ۱۹۲۴۸۳۱ سرخط اخبار

حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمدحسن ابوترابی فردˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در سمنان اظهار داشت: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که تحریم و تهدید علیه ایران اسلامی، آنان را به اهدافشان نمی رساند و باید در مذاکرات با ایران به نتیجه برسند.

وی با اشاره برگزاری نشست ژنو سه تا ساعاتی دیگر، اضافه کرد: می توان امید داشت که در این مذاکرات به نتایجی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه بر این رویه بوده که در چارچوب قوانین و مقررات بین المللی از منافع ملی خود در زمینه برخورداری از دانش انرژی هسته ای برای اهداف صلح آمیز استفاده کند و اکنون نیز با همین باور مذاکرات را پیش می برد.

وی با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه مختلف علیه جمهوری اسلامی از سوی غرب، ادامه داد: این تحریم ها مسیر را برای حرکت و برون رفت کشور از برخی مشکلات هموار کرده است و به همین خاطر دشمنان ایران به این نتیجه رسیده اند که تحریم هایشان کارساز نبوده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید عزم خود را برای استفاده از ظرفیت های ملی برای رسیدن به اقتصاد پایدار و باثبات در کوتاه ترین زمان ممکن، جمع کنیم، گفت: ساماندهی و مشکل یابی نهادهای مالی و اقتصادی درون کشور بیشترین کمک را به تثبیت و ساماندهی اقتصاد و کنترل تورم در جامعه می کند.

کلید واژه ها: تحریم


نظر شما :