احتمال لغـو تحریم کشتیرانی تـا دو مـاه دیگـر

۲۵ آذر ۱۳۹۲ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۹۲۶۱۰۱ سرخط اخبار

لغو همه تحریم ها از جمله تحریم های اروپا، امریکا و سازمان ملل، می توانند تاثیر مهمی در حمل و نقل کشتیرانی کشور داشته باشد.

به گزارش اقتصاد ایرانی، با حکم دیوان دادگستری اروپا، تمامی مدیران تحریمی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از لیست تحریم های اتحادیه اروپا خارج شدند. این مدیران می توانند برای ایجاد ارتباط اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگر به کشورهای خارجی اعزام شوند در حالی که پیش از این امکان فعالیت بین المللی نداشتند.
 
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین به تازگی به رای دادگاهی اروپایی که بار دیگر ای شرکت را تحت تحریم قرارداده، شکایت کرده کرده است و امید دارد تا حداکثر دو ماه دیگر تحریم های اروپایی علیه این شرکت برداشته شود.

 پس از آنکه حدود دو ماه ماه پیش دادگاهی اروپایی به لغو تحریم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رای داد و این رای با عدم اعتراض اروپای ها، قطعی شد، دادگاهی دیگر بر اساس شکایتی دیگر، رای به تحریم این شرکت داد که این رای با اعتراض کشتیرانی ایران همراه شده است.

مسعود دانشمند، رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی ایران گفت: لغو همه تحریم ها از جمله تحریم های اروپا، امریکا و سازمان ملل، می توانند تاثیر مهمی در حمل و نقل کشتیرانی کشور داشته باشد هرچند که لغو تحریم کشتیرانی از سوی اروپا قدم مثبتی محسوب می شود.

مسعود دانشمند پیش بینی کرد با اعتراض کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به رای دادگاه اروپایی و اعلام خسارت، این تحریم ها طی 2 ماه آینده لغو شود.

 این فعال حمل و نقل دریایی حذف نام مدیران کشتیرانی از لیست تحریم ها را اتفاقی خوشایند خواند و تاکید کرد که امکان بازاریابی و فعالیت بین المللی برای این مدیران می تواند به صنعت حمل و نقل کمک کند.

کلید واژه ها: مدیران


نظر شما :