لیبرمن مدعی دیدار با برخی از رهبران عرب شد

۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۶ کد : ۱۹۴۳۲۱۳ سرخط اخبار

افیگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از دیدارهای محرمانه خود با رهبران برخی از کشورهای عرب در وین و پاریس پرده برداشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، لیبرمن رهبر حزب راستگرای نژادپرست ' اسراییل خانه ماست ' تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با سران عرب که از آنها به عنوان میانه رو نام برد در خصوص اجرای بند مبادله زمین ها و امضای توافقنامه صلح در حال هماهنگی است که بر اساس آن فلسطینیان ساکن مناطق اشغال شده در سال 1948 به کرانه باختری انتقال خواهند یافت.

لیبرمن در گفتگو با شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این مطلب از ذکر نام کشورهای یاد شده امتناع ورزید.

وی افزود: مقامات یاد شده عرب را متقاعد کرده که ابومازن فرد ضعیفی است و می توان هر گونه راه حلی را بر وی تحمیل کرد.

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی در چند هفته گذشته از دیدارهای انجام گرفته میان لیبرمن و شخصیتهای سیاسی بلندپایه خلیج فارس در پاریس سخن به میان آوردند.

به گفته این رسانه ها لیبرمن در سفر اخیر خود به پاریس قبل از سه هفته پیش در هتلی اقامت گزید که مقامات عرب به آن رفت و آمد می کنند.

لیبرمن برای فهرست انتخاباتی حزب متبوع خود شعار ' ارئیل از آن اسراییل و ام الفحم از آن فلسطین است ' را برگزیده که بیانگر اندیشه وی مبنی بر جداسازی نژادی اسراییلی ها از فلسطینیان و رهایی یافتن صهیونیستها از 180 هزار فلسطینی ساکن مناطق 1948 است.

ارئیل یکی از بزرگ ترین شهرکهای صهیونیست نشین در منطقه شهر نابلس در شمال کرانه باختری و ام الفحم یکی از بزرگ ترین شهرکهای فلسطینی نشین در منطقه مثلث امتداد یافته در طول مرزهای شمالی کرانه باختری است .

فلسطینیان ساکن مناطق 1948 حاضر نیستند سرزمین آباء و اجدادی خود را ترک کنند .

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی لیبرمن


نظر شما :