موشک‌‌های ما از ایده تا محصول، ایرانی هستند

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۹۵۶۴۷۴ سرخط اخبار

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه ایران بزرگترین قدرت نظامی منطقه استفردوسی مشهدبا اشاره به توانمندی های نظامی ایران گفت: ایران بزرگ ترین قدرت نظامی منطقه است و ما بیش از 85 درصد نیازمندی های اساسی خود را در داخل تأمین می کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار امیرعلی حاجی زاده افزود: در بقیه موارد نیز در مراحل نهایی تحقیقات هستیم و می توانیم بگوییم خودکفا هستیم.

او ادامه داد: ما با تکیه بر توان داخل، کار و تلاش جهادی و کمک نیروهای دلسوز به توانمندی در منطقه دست یافته ایم که ما را در بخش تأمین تسلیحات غیر وابسته کرده است و اکنون موشک های ما از ایده تا محصول کاملاً ایرانی هستند.

به گفته وی ساخت ده ها رادار از جمله کاشف1، کاشف 2 و رادار غدیر نشانگر دستیابی ما به تکنولوژی و توانمندی در این زمینه است.

حاجی زاده با اشاره به توان بالای موشکی ایران در منطقه هم، گفت: امکانات پدافندی ما به اندازه ای است که جواب رژیم صهیونیستی را بدهیم، اما رژیم صهیونیستی در قد و قواره این جنگ ها نیست.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش برای حفظ امنیت کشور گفت: دشمن در حال تلاش برای نفوذ به کشور است .

حاجی زاده با هشدار درباره مسئله نفوذ دشمن و تغییر نگاه و ذائقه ملت ، به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مشکل غرب با ما تنها بر سر مسئله هسته ای نیست و بعد از آن به سراغ توان موشکی مان می آیند، اشاره کرد.

او افزود : اگر آنها امروز به ضعیف ترین جبهه ما، یعنی جبهه اقتصاد حمله کرده اند، به خاطر این است که افراد انقلابی و با روحیه جهادی باید پای کار بیایند .

فرمانده هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه گزینه های روی میز که آمریکا از آنها سخن می گوید، تنها گزینه نظامی نیست، بیان کرد: آنها بر روی جنگ سخت، نیمه سخت و نرم هم کار می کنند و در بحث جنگ نرم، جوانان اولین هدف آنها هستند، ضمن آنکه آنها درصدد جنگ اقتصادی و اطلاعاتی نیز هستند.


نظر شما :