رام‌الله: اطلاعی از کمک‌های مالی ایران به شهدای انتفاضه نداریم

۰۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۷ کد : ۱۹۵۶۷۶۹ سرخط اخبار

سخنگوی تشکیلات خودگردان ضمن اینکه سازمان آزادیبخش فلسطین را تنها نماینده قانونی ملت فلسطین خواند، افزود این نهاد اطلاعی درباره کمک مالی ایران به شهدای انتفاضه ندارد.

به گزارش فارس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی اعلام کرد این نهاد اطلاعی درباره کمک مالی ایران به خانواده های شهدای انتفاضه و کسانی که اسرائیل منازل آنها را تخریب کرده، ندارد.

ابوردینه در ادامه گفت: سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» تنها نماینده قانونی ملت فلسطین است.

وی افزود: ساف علیرغم کمبود امکانات از تقدیم کمک مالی به ملت فلسطین برای کاستن از رنج آنها دریغ نمی کند و «تجارت» با این رنج را نمی پذیرد.

ابوردینه تاکید کرد: ما نه از دور، نه از نزدیک چیزی درباره کمک ایران به خانواده های بازداشتی های فلسطینی در زندان های اسرائیلی یا کسانی که منازلشان تخریب شده، نشنیده ایم و موضوعی در این باره به ما ابلاغ نشده است.

«محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان هفته گذشته اعلام کرد ایران در راستای حمایت از ملت فلسطین و انتفاضه آنان علیه رژیم صهیونیستی، از خانواده شهدای فلسطینی حمایت می کند.

سفیر ایران در لبنان گفت که ایران برای هر شهید انتفاضه، هفت هزار دلار و به خانواده ای که منزلش توسط اسرائیل تخریب شده 30 هزار دلار پرداخت می کند.

کلید واژه ها: انتفاضه ملت فلسطین


نظر شما :