انتقال ۲۱ زندانی ایرانی از آذربایجان به ایران

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۱:۵۰ کد : ۱۹۵۶۸۵۹ سرخط اخبار
به دنبال رایزنی های سفارت ایران در باکو، 21 زندانی ایرانی محبوس در جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه ۱۳ اسفند ماه از مرز آستارا تحویل مقامات قضایی کشورمان می شوند تا ادامه دوران محکومیتشان را در زندان های داخل کشور سپری کنند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار «فکرت محمداف» وزیر دادگستری جمهوری آذربایجان با محسن پاک آیین سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو پیرامون تبادل زندانیان بحث و تبادل نظر شد.
 
در این دیدار سفیر کشورمان ضمن استقبال از مرحله جدید انتقال زندانیان ایرانی در روز پنجشنبه 13 اسفند با اشاره به همکاری مفید با وزارت دادگستری جمهوری آذربایجان، گفت: روابط بین ایران و جمهوری آذربایجان در سطح بالایی قرار دارد و سفر اخیر الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به تهران صفحه جدیدی در مناسبات بین دو کشور باز کرده است.
 
فکرت محمداف نیز در این دیدار ضمن تبریک لغو تحریم ها علیه ایران، گفت: سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران و اسنادی که در جریان این سفر به امضا رسید، زمینه ساز گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور است.
 
به دنبال رایزنی های سفارت ایران در باکو، قرار است روز پنجشنبه 13 اسفند، 21 زندانی ایرانی محبوس در جمهوری آذربایجان، از مرز آستارا تحویل مقامات قضایی کشورمان شوند تا ادامه دوران محکومیتشان را در زندان های داخل کشور سپری کنند.

کلید واژه ها: جمهوری آذربایجان


نظر شما :