کشته شدن نظامی روس در سوریه

۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۰ کد : ۱۹۶۰۱۵۶ سرخط اخبار

رسانه های روسیه امروز (جمعه) از کشته شدن یک نظامی روس خبر دادند که بر اثر شلیک گروه های مسلح در سوریه زخمی شده بود. 
 
به گزارش ایرنا، شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز (جمعه) به کشته شدن یک گروهبان روسی اشاره کرد که پس از زخمی شدن در سوریه به بیمارستان نظامی بوردنکو در مسکو منتقل شده بود، ولی شدت جراحات وارده سبب مرگ وی شد.

بنا به این گزارش، «میخاییل شیروکوپویاس» که بر اثر تیراندازی تروریست ها به سوی خودرو حامل وی در استان حلب جان باخت، پنجمین نظامی روسی است که در سوریه جان خود را از دست می دهد.

 با این حال شبکه اسکای نیوز عربی نوشت که تاکنون 10 نظامی روس در سوریه کشته شده اند.

آخرین مورد کشته شدن نظامی روسیه 23 اردیبهشت ماه گزارش شده بود و به گفته سخنگوی مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه مستقر در پایگاه حمیمم، یک سرباز روسی مجروح شده در استان حمص، درگذشت.
 
این سرباز روس که «آنتون یریگین» نام داشت هنگام همراهی خودرو مرکز نظارت بر آتش بس سوریه در جریان تیراندازی تروریست ها به شدت مجروح شده بود.

سوم آذر ماه سال گذشته نیز یک خلبان روس پس از سرنگونی هواپیمای خود با شلیک موشک جنگنده ترکیه در حریم هوایی سوریه و در حالیکه با چتر بیرون پریده بود با تیراندازی تروریست ها به قتل رسید.

همان روز نیز یک سرباز روسیه حاضر در عملیات جستجوی خلبان روسی نجات یافته از هواپیمای ساقط شده بر اثر تیراندازی تروریست ها در استان لاذقیه جان خود را از دست داد.

حدود سه ماه پیش هم یک افسر روس که ماموریت هدایت بمباران های هوایی روسیه علیه مراکز تحت کنترل داعش را در تدمر برعهده داشت در این منطقه کشته شد.

کلید واژه ها: تیراندازی تروریست ها تیراندازی تروریست


نظر شما :