کلینتون‌ها اینبار با "چلسی" وارد می‌شوند

۲۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۹۶۴۶۰۵ سرخط اخبار

در حالی که برخی معتقدند خاندان سیاسی کلینتون دیگر مرده است، منابع مطلع خلاف آن را می گویند. "چلسی کلینتون" آماده می شود تا در صورت خالی شدن کرسی شهر نیویورک جایگزین "نیتا لووی" جمهوری خواه شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری نیویورک پست، چلسی کلینتون، دختر هیلاری و بیل کلینتون خودش را برای تصدی کرسی نیتا لووی 79 ساله آماده می کند. او یک سیاستمدار کارکشته است که 30 سال در کنگره آمریکا بوده است.

یک منبع مطلع گفت: درست است که خانواده کلینتون پس از شکست هیلاری در انتخابات ریاست جمهوری به اندکی زمان برای سازماندهی مجدد خود نیاز دارند اما آنها تسلیم نمی شوند. چلسی کلینتون نسل آتی سیاستمدار خاندان کلینتون می شود. او در چند سال گذشته نقش چشمگیری در بنیاد کلینتون و کارزار انتخاباتی هیلاری داشته است. گرچه هیلاری چندان موافق ورود چلسی به عرصه سیاسی نبود اما چلسی وارد ستاد انتخاباتی مادرش شد و خودش را فردی بسیار مصمم، سخنور و مردمی نشان داد.

به گفته این منبع، نیتا لووی در آستانه بازنشستگی است و در داخل حلقه دموکرات های نیویورک بحث های زیادی درباره پر کردن کرسی لووی مطرح شده و قرار است چلسی برای تصدی این کرسی نامزد شود.

کلید واژه ها: چلسی


نظر شما :