"ترامپ خوابالو" در ضیافت ویتنام!

۲۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۲ کد : ۱۹۷۳۱۸۱ سرخط اخبار

به نظر می رسد ترامپ در ویتنام ساعات دشواری را سپری کرد، تصاویر منتشر شده از مراسم ضیافت و سخنرانی در ویتنام نشان از یک ترامپ خواب آلود و خسته ای دارد که حتی چشمهایش را نمی تواند بازنگه دارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان حضورش در نشستی در ویتنام که شنبه عصر صورت گرفت ساعات دشواری را سپری کرد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ترامپ خواب آلوده، به سختی چشم هایش را باز نگه داشته و مکررا در جریان این مراسم چشم هایش را باز و بسته می کند و از اینکه صحبت ها از زبان ویتنامی به انگلیسی ترجمه می شود، بسیار خسته شده است.

زمانیکه سخنرانی رئیس جمهوری ویتنام پایان یافت، ترامپ که به گفته خودش اصلا اهل مشروبات و نوشیدنی های الکی نیست، گیلاس خودش را که مایعی سیاه رنگ در آن بود، بالا گرفت. یکی از مقام های کاخ سفید گفته است که گیلاس حاوی نوشابه کوکای رژیمی بود.

ترامپ نیز پس از آن بسیار مختصر گفت: ما و ویتنام مسیر بسیار طولانی را آمده ایم و اکنون در مسیری بسیار خوب قرار داریم.

ترامپ چهارمین رئیس جمهوری آمریکاست که پس از جنگ ویتنام در ۱۹۷۵ به این کشور آسیایی می رود.

رئیس جمهوری ویتنام نیز اذعان داشت که مشکلات و سختی های زیادی در روابط میان آمریکا و ویتنام در سال های گذشته وجود داشته و سختی ها و دشواری ها باعث شده تا اکنون در صلح، ثبات و همکاری و توسعه باشیم.

وی همچنین گفت که عصر حاضر، دورانی متزلزل از روابط دو جانبه میان این دو کشور که سابق بر این دشمن بودند، محسوب می شود. البته حضور ترامپ و مهمان های آمریکایی در هانوی به دعوت رهبران ویتنامی آزمونی برای بهتر شدن روابط دو طرفه و اعتبار بخشیدن به روابط دو کشور است.

.

ترامپ نیز خطاب به همتای ویتنامی خود گفت: من به خیابان های هانوی رفتم. می خواهم به مردم ویتنام تبریک بگویم. من بابت این همه پیشرفت در ویتنام به شما آقای رئیس جمهور تبریک می گویم.

کلید واژه ها: ویتنام


نظر شما :