تسهیل خرید از آمازون برای ایرانی‌ها

۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۹۷۸۲۱۵ سرخط اخبار

مدیر دیجیتال مارکتینگ «مالتینا» هدف از راه‌اندازی این وب‌سایت را تسهیل خرید از آمازون برای ایرانیان سراسر کشور عنوان کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محسن منکرسی با بیان اینکه خرید مستقیم از سایت آمازون برای ایرانی‌ها به دلیل مشکلات ناشی از تحریم میسر نیست، افزود: مالتینا این امکان را فراهم می‌کند که شما هر محصولی را که در سایت آمازون موجود است ببینید و به سبد خرید خود اضافه کنید، در مرحله بعد هزینه خرید آن محصول را به ریال پرداخت کنید و نهایتا محصول مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

وی با تاکید بر اینکه خرید از مالتینا هیچ تفاوتی با خرید از آمازون ندارد، افزود: در وب‌سایت «مالتینا» لینکی وجود دارد که پنجره‌ای به سایت «آمازون» در اختیار کابر قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند عکس و قیمت محصول را در سایت آمازون ببیند و همان محصول را انتخاب و خریداری کند.

وی با بیان اینکه مالتینا متعهد است محصول خریداری شده را با سلامت کامل به مشتری برساند، یادآور شد: اگر طی این فرآیند محصول دچار آسیب شد یا امکان تحویل آن محصول به مشتری به هر دلیل وجود نداشت، در حالت اول «مالتینا» متعهد به تعویض محصول معیوب با محصول سالم است و در حالت دوم پول مشتری به وی عودت داده می‌شود.

منکرسی تصریح کرد: حتی اگر آمازون محصول و پول آن را به ما تحویل ندهد ما ضمانت می‌کنیم که پول مشتری را به وی بازگردانیم.

وی با بیان اینکه وب‌سایت «مالتینا»، نماد اعتماد الکترونیکی را کسب کرده است، افزود: مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل خرید خود را از مالتینا انجام دهند.

مدیر دیجیتال مارکتینگ «مالتینا» با اشاره به نوسانات نرخ ارز و مشکلات خریداران محصولاتی که با نرخ ارز مرتبط است، افزود: خط مشی «مالتینا» در زمینه نرخ ارز این است که نرخ محصول همیشه چند درصد زیر نرخ ارز در بازار باشد تا خریداران تا حد امکان از مشکلات ناشی از نوسان نرخ ارز دور بمانند.

وی با بیان اینکه محصولات پرفروش خریداری شده از مالتینا طی ۲ تا ۳ روز و محصولات prim سایت آمازون طی ۱۲ تا ۱۵ روز به دست مشتری می‌رسد، افزود: هدف مالتینا ارائه محصول اصل با قیمت مناسب به مشتریان است و با توجه به عرضه حدود ۵۰۰ میلیون محصول در آمازون، «مالتینا» می‌تواند به سایت مرجع فروش اینترنتی در ایران تبدیل شود.

کلید واژه ها: آمازون بازگشت تحریم ها


( ۷ )

نظر شما :