واکنش انگلیس به اظهارات امروز سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۶ کد : ۱۹۸۴۲۲۷ سرخط اخبار

سخنگوی نخست وزیر انگلیس در واکنش به اظهارات بهروز کمالوندی گفت که اگر ایران دست از پایبندی به برجام بردارد، لندن تمام گزینه‌های موجود برای خود را بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی ترزا می نخست وزیر مستعفی انگلیس روز دوشنبه (امروز) در واکنش به اظهارات جدید سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ما درباره نگرانی‌مان نسبت به قصد ایران برای کاهش پایبندی‌اش به برجام شفاف بوده‌ایم. اگر ایران اجرای تعهدات هسته‌ای‌اش در این توافق را متوقف کند، ما تمام گزینه‌های در دسترس خود را بررسی خواهیم کرد.
 

به گزارش ایسنا، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان امروز در جریان بازدید نمایندگان رسانه‌ها از مجتمع آب سنگین اراک گفت: از امروز شمارش معکوس برای عبور از ذخیره ۳۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده آغاز می‌شود و تا ۱۰ روز دیگر یعنی ۲۷ ژوئن (۶ تیرماه) از این سقف عبور می‌کنیم.

سخنگوی کاخ کرملین نیز روز دوشنبه اعلام کرد که ایران تاکنون به موضوعات توافق‌شده در سطح بین‌المللی درباره غنی‌سازی اورانیوم خود، وفادارانه پایبند بوده است و مسکو از هرگونه احتمالی مبنی بر اینکه تهران قصد دارد عمل به برجام را متوقف کند، بی‌اطلاع است.

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :

ناشناس ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۳
مگه گزینه ی دیگه ای هست که استفاده نشده باشه؟