نابودی اسرائیل بدون نیاز به موشک

۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۹۸۸۰۶۵ سرخط اخبار

مشاور فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدات اخیر اسرائیل تاکید کرد، اگر این رژیم مرتکب خطایی شود بدون پرتاب موشکی از ایران، تل آویو را نابود می کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه، بیان کرد: اسرائیل اگر مرتکب کوچک‌ ترین خطایی در رابطه با ایران شود، تل‌ آویو را با خاک یکسان می‌ کنیم و اصلاً نیازی نیست که از ایران موشک و تجهیزاتی شلیک شود.

قربانی در ادامه با اشاره به صحبت‌ های اخیر وزیر خارجه اسرائیل که گفته بود "اگر برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، راه دیگری جز اقدام نظامی نباشد، اسرائیل این کار را خواهد کرد" گفت: اولا ما به دنبال سلاح هسته‌ ای نیستیم و این را بارها اعلام کرده ایم و ثانیا اسرائیل کوچک‌ تر از این حرف‌ هاست که بخواهد علیه ایران از این غلط‌ ها کند.

سردار مرتضی قربانی افزود: بعد از زدن پهپاد جاسوسی آمریکا در فراز خلیج فارس توسط نیروی هوافضای سپاه، ما به هواپیمای بعدی آمریکا که 36 نفر از نیروهای اطلاعاتی در آن بودند اخطار دادیم که 30 ثانیه تا 1 دقیقه وقت دارید مرز ما را ترک کنید، آن‌ها هم با ترس و لرز گفتند "چشم" و فرار کردند.

قربانی در پایان با بیان اینکه امروز قلب و روح ملت‌ های یمن، سوریه، عراق، لبنان و غزه با ایران است، اظهار کرد: حوادثی که در ایران و لبنان و عراق به وجود آمد، در راستای ضربه زدن به اتحاد جبهه مقاومت از جمله جمهوری اسلامی ایران بود.

کلید واژه ها: اسرائیل


( ۵ )

نظر شما :