مصلحی: ۲۰ درصد مشکلات مربوط به تحریم‌هاست

۱۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۶ کد : ۱۹۸۸۵۵۴ سرخط اخبار

وزیر اسبق اطلاعات گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه ریزی، نفوذ در میان مردم، مسئولان و نخبگان ضمن تحت تاثیر قرار دادن این افراد به دنبال ایجاد حس ناامیدی در جامعه هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه شب به مناسبت حماسه ۹ دی در مسجد امام حسین (ع) شهرری اظهار داشت: دشمنان با تحت تاثیر قرار دادن مردم، برخی مسئولان و نخبگان در لحظات حساس آنها را به دلیل نداشتن آگاهی و بصیرت دچار اشتباه محاسباتی می کند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای نابودی نظام خاطرنشان کرد: کشورهای مخالف جمهوری اسلامی با دادن وعده های دروغ و القا حس ناامیدی در میان مردم سعی در نابودی نظام دارند.

مصلحی ادامه داد: ایران اسلامی با وجود جوانان انقلابی متدین به دنبال طی کردن مسیرهای پیشرفت است اما دشمنان سعی بر ناتوان نشان دادن مردم و ملت هستند.

مصلحی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم افزود: مردم باید از تجربه های گذشته درس گرفته و با آگاهی و بصیرت افراد شایسته و اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: دشمنان با ایجاد نارضایتی قشر ضعیف جامعه را به میدان آورده اما ملت زمانی که متوجه شدند دشمن اصل نظام را هدف قرار داده با بصیرت جلوی فتنه را گرفتند مصلحی تاکید کرد: هدف بعدی دشمنان نظام با توجه به نزدیکی انتخابات بهانه جدید برای آشوب را در نظر دارند که باید از تجربیات گذشته درس گرفت و در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد مشکلات مربوط به تحریم ها است، تصریح کرد: مسئولان باید در مسائل مهم ریسک پذیر باشند تا بتوانند با وجود تحریم و فشار اقتصادی با پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه از پیچ های حساس در این مقطع زمانی عبور کنند.

مصلحی در پایان یاد آور شد: انقلاب اسلامی و پس از آن جنگ تحمیلی با پیروزی خود زمینه حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه ظهور منجی بشریت حضرت مهدی (عج) را فراهم کرده که این مربوط به شهدا و حفظ امنیت کشور بوده و مردم مسئولان مدیون خون شهدا هستند.

وی ادامه داد: شهدا در تصمیمات دچار اشتباه نمی شونداین افراد علاوه بر اینکه جامعه را با تاثیر معنوی خود مدیریت می کنند در موقعیت های حساس نیز تاثیر گذار هستند.

کلید واژه ها: تحریم


( ۱ )

نظر شما :