یک عضو فراکسیون ولایی مجلس: مطالبه مردم از مجلس یازدهم، پیگیری دغدغه‌های رهبری است

۰۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۹۸۹۸۵۵ سرخط اخبار

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم با بیان اینکه «بی‌شک مجلس یازدهم بسیار قوی‌تر از مجلس دهم خواهد بود» گفت: مردم از نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌خواهند که دغدغه‌ مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال را جدی‌تر دنبال کنند.

سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که توقع مردم از مجلس یازدهم چیست؟ گفت: خوشبختانه ترکیب مجلس یازدهم، اصولگرا است. به همین جهت، دغدغه‌ مقام معظم رهبری که عمدتا بحث تولید و اشتغال هست، مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت. مردم از نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌خواهند که همین دغدغه‌ها را جدی‌تر دنبال کنند. نامزدهایی که تاکنون به دوره یازدهم مجلس راه پیدا کرده‌اند، عمدتا چهره‌های اقتصادی هستند پس باید مفاد اصلی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: ما در زمینه‌های علمی، تکنولوژی، هسته‌ای و پزشکی قدرتمند هستیم. مسئله اصلی کشور و مردم ما، اقتصاد است. تمام بودجه ما بر اساس نفت بسته می‌شود و این مهم باعث فشار به مردم و نظام شده است. مجلس می‌تواند در این روند مداخله کرده و مشکلات مردم را حل کند. مسائل فرهنگی هم جزء دغدغه‌های خاص مقام معظم رهبری است که مجلس یازدهم اصولگرا با در رأس امور قرار دادن خود، می‌تواند نگاه خود را به خارج کشور کمتر کرده و قوی عمل کند.

نماینده مردم شوش در مجلس دهم در پایان اظهار کرد: از آنجا که اکثر چهره‌ها انقلابی و اصولگرا بوده و در مسائل کارشناسی خبره هستند،‌ بی‌شک مجلس یازدهم بسیار قوی‌تر از مجلس دهم خواهد بود. ان‌شاءالله که می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.

انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :