سفیر ایران، عید نوروز را به مردم پاکستان تبریک گفت

۰۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶ کد : ۱۹۹۰۲۸۲ سرخط اخبار

«سید محمد علی حسینی» سفیر ایران در پاکستان در پیامی عید نوروز را به همه مردم و برادران و خواهران پاکستانی تبریک گفت.

سفیر ایران، عید نوروز را به مردم پاکستان تبریک گفت
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با آغاز سال ۱۳۹۹ و عید نوروز سفیر ایران در پاکستان به مناسبت این عید پیام تبریک صادر کرد.

به نوشته پایگاه خبری پاکستانی «نیوز»، سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان در پیامی به مناسبت عید نوروز خطاب به مردم این کشور همسایه گفت: «می‌خواهم به همه خواهران و برادرانمان در پاکستان عید سعید نوروز را تبریک بگویم».

نماینده و سفیر تهران در اسلام آباد تصریح کرد: «نوروز حیات و تازگی طبیعت را به همراه دارد و پیام آور زیبای فصل سبز و بهار زیبا است. نوروز هزاران سال قدمت دارد و نشانه‌ای از فرهنگ و تمدن ایران است. ما به این اتفاق شکوهمند می‌بالیم که نه تنها در ایران بلکه مردم بسیاری دیگر از کشورهای سراسر جهان هم نوروز را جشن می‌گیرند».

حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه و مناطق مختلف جهان تاکید کرد: «متاسفانه در آستانه جسن نوروز در منطقه ما و سراسر جهان بیماری مرگبار کرونا بر آرامش مردم سایه افکنده و نگرانی آنها را موجب شده است. اکنون زمان آن است که در این عید بزرگ با هم برای کشورهای منطقه دعا کنیم تا در کنار هم رویکردی دسته جمعی اتخاذ کرده و به روحیه نوع دوستانه شرقی‌مان برگردیم تا با کمک خداوند به زودی صلح، سلامتی و خوشی به مردمانمان برگردد».

انتهای پیام/


نظر شما :