رویای فتح سه روزه ایران به کابوس هشت ساله برای صدام تبدیل شد

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۹ کد : ۱۹۹۵۶۷۶ سرخط اخبار

 جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: رویای فتح سه روزه ایران به کابوس هشت ساله برای صدام ملعون تبدیل شد و سرآخر هم اربابانش مجبور شدند که برابر افکار جهانی او را متجاوزگر بخوانند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، جامعه اسلامی مهندسین در این بیانیه تاکید کرد: دفتر تاریخ ایران زمین مملو از برگ‌های پرافتخاریست که هر یک برای بالیدن مردم یک کشور کافیست و در این میان دوران ۸ ساله دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ رشادت‌های مردم این سرزمین است.

 در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین‌ آمده است: در حالی که شرق و غرب عالم کمر به نابودی نظام اسلامی برآمده از خواست ملت بسته بودند و دیکتاتور بعثی را برای اشغال خاک ایران و براندازی جمهوری اسلامی تا دندان مسلح کرده بودند اما غیرت و همت جوانان این مرز و بوم همه معادلات نظامی آنان را به‌هم ریخت. رویای فتح سه روزه ایران به کابوس هشت ساله برای صدام ملعون تبدیل شد و سرآخر هم اربابانش مجبور شدند که برابر افکار جهانی او را متجاوزگر بخوانند.

 این تشکل اصولگرا یادآور شد: دفاع مقدس یکی از تاریخی‌ترین فرصت‌های ملت ایران برای جلوه‌گری در مقابله با تهدید و تحریم بود. سربلندی و عدم تسلیم برابر توطئه دشمنان در میانه آتش و خون و در نبردی نابرابر، مزیت منحصر به‌ فردی است که ملت شریف ایران در گذر از هشت سال دفاع مقدس به آن دست یافتند و امروز این برگ زرین تاریخی به دانشگاهی در تراز جهانی برای همه حق طلبان و آزاد مردان در سراسر جهان تبدیل شد.

جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: پایداری ملت ایران و مقاوت قهرمانانه و بی‌مثال آنان در هشت سال دفاع مقدس، امروز به‌عنوان یک الگوی بی‌بدیل در پیش چشمان ما می‌درخشد. مکتبی که در آن اطاعت از رهبری، اعتماد به جوانان، ترجیح مصالح ملی بر منافع فردی، اتحاد و همدلی، خودباوری، ایثار و از خودگذشتگی و هزاران درس دیگر می‌تواند امروز هم راهنمای ما در مسیر سخت و صعب مقاومت باشد.

این بیانیه می‌افزاید: باید دانست که تا کفر و الحاد هست، جهاد ادامه دارد. روزگاری صحنه‌های نبرد، میدان جهاد و ایثار بود و امروز عرصه اقتصادی، جولانگاه فداکاری و از خودگذشتگی است. امروز باید به تأسی از سرداران شهید دفاع مقدس، جامه رزم در این جهاد اقتصادی بپوشیم و عزم خود را برای نبردی بزرگتر جزم کنیم.


نظر شما :