تقویت مراودات با همسایگان؛ نقشه‌راه مقابله با تهدیدات آمریکا

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰ کد : ۱۹۹۶۲۵۸ سرخط اخبار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رژیم آمریکا در شرایط متلاطمی قرار دارد و ما باید از این شرایط به نفع خود استفاده کنیم، گفت: یکی از این فرصت‌ها تقویت و گسترش مراودات اقتصادی با کشور‌های همسایه است

سید غنی نظری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید و فرصت‌های ایران در قبال تهیدات آمریکا، اظهار داشت: در حال حاضر رژیم آمریکا در شرایط متلاطمی قرار دارد و ما باید از این شرایط به نفع خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مومن باید باهوش باشد، اظهار داشت: سردمداران آمریکایی در حال حاضر به دنبال برگزاری انتخابات در آمریکا هستند لذا ما باید بدانیم که اگر مسئولان آمریکایی جان دوباره بگیرند باز هم شیطنت‌های خود را علیه ایران خواهند داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما باید از فرصت‌های پیش رو استفاده کنیم و مراودات خود را با کشور‌های همسایه گسترش دهیم.

غنی نظری تصریح کرد: در حال حاضر ترامپ رو به احتضار است، اما یک عده به احتضار ترامپ باور ندارند این افراد اعتقادی هم به اقتصاد درونی ندارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به اقتصاد درون‌زا بیان داشت: نگاه به بیرون برخی از مسئولین مشکلات اقتصادی را در پی داشته است لذا بنده معتقدم رییس جمهور هنوز به دنبال این است که بر جام دیگری را به کشور تحمیل کند که مجلس به هیچ وجه این اجازه را به رییس جمهور نخواهد داد.


( ۱ )

نظر شما :