حزب موتلفه اسلامی: رییس جمهور فرانسه بداند دوران جنگ صلیبی تمام شده است

۰۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴ کد : ۱۹۹۶۶۲۷ سرخط اخبار

حزب موتلفه اسلامی در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیام رحمت و مهربانی در بیانه ای اظهارات نابخردانه مکرون را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

اقدام هتاکانه و به دور از ادب و تمدن بشری در اهانت به پیامبر بزرگ خدای متعال در فرانسه و بهانه آوری رییس جمهور این کشور در مجازات هتاکان و سوء استفاده وی از عنوان آزادی بیان را به شدت محکوم می کنیم و نفرت و انزجار ملت بزرگ ایران و اعضاء و طرفداران حزب مؤتلفه اسلامی را نسبت به این عمل زشت و عاملان و حامیان آنان اعلام می داریم.

جهانیان می دانند هرجا منطق و روش های خردورزانه ضعیف می شود، اهانت و هتاکی و ناسزا به صحنه آورده می شوند. دولت فرانسه و رییس جمهور این کشور که مواجه با اعتراضات مردم فرانسه است، به جای تبعیت از خواست ملتش، آنها را سرکوب می کند و با نهایت ضعف و ذلت در اداره امور کشور، وامانده است. اگر چاره را در حمله و اهانت به مقدسات مسلمانان یافته، سخت به خطا رفته است.

او باید بداند دوران جنگ صلیبی و زورگویی ها گذشته است. مسلمانان و آزادیخواهان و فرهیختگان در جهان، رفتار ضدبشری وی را رصد می کنند و میلیون ها مسلمان همه روزه با اعتراضات و تظاهرات علیه او و عاملان زشتکار این هتاکی، به خیابان ها می آیند.

ما مطمئن هستیم که در فرانسه، افراد فرهیخته نیز این عمل تبهکارانه و اهانت به مقدسات انسان ها را مردود می دانند. تحریم کالاهای فرانسوی یکی از نتایج عمل خطای آقای مکرون است که در شرایط سخت و آشفته اقتصاد فرانسه، ضربه ای به مردم آن کشور است.

حزب مؤتلفه اسلامی از همه مسلمانان و احزاب و گروه ها و شخصیت هایی که در سراسر جهان این عمل زشت را محکوم کرده و می کنند تشکر دارد و از ملت فرانسه و احزاب مستقل آن انتظار دارد به طور جدی با اظهارانزجار خود، محکومیت این اقدامات را اعلام نمایند و آقای مکرون را وادار کنند از اسلام و مسلمانان و همه انسان های خردگرای جهان عذرخواهی نماید.

آقای مکرون و حامیان او در دولت آلمان باید بدانند که مسلمانان جهان، اقدامات خصمانه آنها را علیه اسلام و مقدسات اسلامی بویژه جسارت به مقام والای پیامبر گرامی اسلام ص، ندیده نخواهند گرفت و آنها باید پاسخگوی عواقب این اهانت ها و تجاوز به حقوق بشر باشند.»

انتهای پیام


نظر شما :