درخواست وزیر خارجه ارمنستان از سازمان امنیت و همکاری اروپا برای خروج ترکیه و مزدورانش

۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۵ کد : ۱۹۹۷۸۱۵ سرخط اخبار

وزیر خارجه ارمنستان در جریان نشست شورای وزرای سازمان امنیت و همکاری اروپا خواستار اعمال فشار بر ترکیه برای خروج نیروها و شبه نظامیان خارجی از قفقاز جنوبی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آرا آیوازیان، وزیر خارجه ارمنستان گفت: ما از تمامی کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا می‌خواهیم تا به ترکیه فشار وارد آورند تا این کشور نیروهای مسلح و گروه‌های تروریستی را از منطقه درگیر قره باغ و قفقاز جنوبی خارج کند.

وی ادامه داد: هنوز هیچ نشانه‌ای در خروج نیروهای خارجی از منطقه درگیر قره باغ دیده نشده است. در عوض، گزارش‌های معتبری از برنامه‌های دولت جمهوری آذربایجان در گسترش استقرار و جابجایی نیروها به قره باغ وجود دارد.


( ۴ )

نظر شما :

علی ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۰
شیطنت ارامنه پایانی ندارد، گویا که صلح نامه امضا کرده اند،تا دمشان از لای در آزاد شد،بلافاصله دنبال کارهای سابق هستند،،،من مطمعنم تا چندی یک افسانه هایی،از جنگ قره باغ درست خواهند کرد،که افسانه های قبلی در نزدش کم خواهند اورد،،،مثل کشتار زنان و کودکان در جنگ،زدن بمب هسته ای وفسفری،خوشه ای،ناپالم،،اسکات،سر بریدن تروریست‌های سوری،داعشی،وقتل عام یک نیم میلیون،در قره باغ،. که از همین حالا شروع به نوشتن کتابها کرده اند،در صورتیکه اگر روابط اش با آذربایجان و ترکیه دوستانه شود،خیلی از مشکلاتش حل میشود،ولی واما،نخواهد گذاشت،چون بازیچه اربابانش است.
رضا ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
بی راه نگفته کدام کشور اجازه میده تروریستهای چند ملیتی تکفیری هم مرزش باشه ؟؟؟؟ترکیه به همین بهانه منطقه حایل ایجاد کرد در گذشته و حال که یاپگاه اسراییلی بود فردا پایگاه ترکیه ناتو و پانترکهای قومیتگرا
خسرو ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰
هرگز ثابت نشد که نیروهای تکفیری یا سلفی به قره باغ آمده اند ولی ثابت شد که نیروهای پ ک ک در کنار ارامنه می جنگیدند ، دروغ پراکنی و زیاده خواهی تبدیل به سیاست دولت ارمنستان شده است ، کاش مردم ارمنستان آزاد بودند و می توانستند برای صلح و دوستی با همسایه هایشان تصمیم بگیرند