نگرانی مایکل کوهن از ماجراجویی‌های خطرناک ترامپ

۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۱ کد : ۱۹۹۹۱۵۶ سرخط اخبار

وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا گفت: دونالد ترامپ طی ساعات پایانی دوره ریاست جمهوری خود ممکن است دست به اقداماتی خطرناک بزند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ «مایکل کوهن» وکیل پیشین «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت:من ماه نوامبر گفتم بزرگترین نگرانی ام این است که اگر ترامپ شکست بخورد، آمریکا با بزرگترین خطر مواجه خواهد شد و در حالی که می‌دانستم او مسائل سری دولتی را فاش خواهد کرد، حتی فکرش را هم نمی‌کردم که او عفو‌های ریاست جمهوری را هم در معرض فروش بگذارد. "

مایکل کوهن همچنین افزود، من بر این باورم که دادستانان در نیویورک نخستین کسانی خواهند بود که دادخواست های متعددی را علیه دونالد ترامپ و خانواده اش طرح خواهند کرد و آن‌ها را پای میز عدالت خواهند کشید.  
 
وکیل پیشین ترامپ تصریح کرد که ترامپ همچنان به لفاظی‌های خود ادامه خواهد داد و می‌تواند همچنان اقدامات دیوانه واری انجام دهد، مانند حمله به کنگره در تلاش برای کودتا؛ این همان کاری است که او انجام می‌دهد،. ترامپ در تلاش برای حفظ پایگاه اجتماعی خود است و آن‌ها هم می‌خواهند ببینند او چگونه می‌خواهد همچنان به قدرت چنگ بزند و می‌خواهد چقدر پول هزینه کند. 

کوهن در ادامه تاکید کرد، ترامپ همچنان برای بقای خود پس از کنار رفتن از قدرت تلاش خواهد کرد؛ بنابراین باید بگویم ما شاهد ترکیبی از هر دو خواهیم بود. تفاوت قائل شدن بین پول ترامپ و منیت‌های او بسیار دشوار است. نخستین حرفی که او می‌زند این است که من ثروتمندم. اما من به ترامپ می‌گویم افراد زیادی در این کشور هستند که از تو ثروتمندتر هستند، تو واقعا ثروتمند نیستی، زیرا اگر ثروتمند بودی، اظهار نامه مالیاتی خود را نشان می‌دادی و این یکی از اسنادی است که او سخت می‌جنگد تا آن را منتشر نکند. او نمی‌خواهد شامل بدانید او چه چیز‌هایی در اختیار دارد و بدهی هایش چقدر است و این که پول‌های او از کجا نشأت می‌گیرد. "


( ۲ )

نظر شما :