پیام آیت الله سیستانی به دستگاه امنیتی عراق در پی انفجارهای بغداد

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵ کد : ۱۹۹۹۲۸۶ سرخط اخبار

دفتر مرجع عالیقدر شیعیان جهان ضمن محکومیت انفجارهای انتحاری دربغداد، خواهان تلاش بیشتر دستگاه امنیتی برای حفظ امنیت شهروندان عراقی و افشای توطئه های دشمنان شد.

به گزارش ایسنا، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیه ای انفجارهای انتحاری صبح پنج شنبه در مرکز بغداد، پایتخت عراق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر تروریست های وحشی، گروهی از غیر نظامیان بی گناه را با دو انفجار در میدان الطیران در بغداد عزیز هدف قرار دادند و در نتیجه آن نیز، در صحنه هولناکی که همه افراد دارای وجدان زنده را به درد می آورد، ده ها تن شهید و چندین برابر آنها نیز زخمی و مجروح شدند.

دفتر این مرجع عالیقدر در ادامه بیانیه خود ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های قربانیان این حمله تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای زخمی ها تاکید کرد: از دستگاه های امنیتی ذی ربط می خواهیم که تلاش های خود را افزایش دهند و در راه حفظ امنیت و ناکام گذاشتن نقشه های دشمنان در کمین این ملت مظلوم که از جنبه های مختلف رنج می برد، سعی بیشتری داشته باشند.

در پی حمله انتحاری صبح پنجشنبه در عراق که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت بیش از ۱۰۰ تن کشته و زخمی شدند. مقامات عراقی می گویند این بزرگترین حمله انتحاری طی سه سال گذشته است.

انتهای پیام

 
 
 


( ۲ )

نظر شما :