معین: مدیریت پیامبرگونه امام(ره) زمینه پیروزی ملت را فراهم کرد

۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۱ کد : ۱۹۹۹۹۱۸ سرخط اخبار

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مدیریت پیامبر گونه امام(ره) زمینه پیروزی ملت بر دیکتاتوری شاه و حامیان آمریکایی و انگلیسی او را فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، مصطفی معین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هجرت انقلابی ۱۱۶ روزه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ به نوفل لوشاتو، آن دهکده کوچک را به کانون خبری دنیا تبدیل کرد و مدیریت پیامبرگونه امام در بهره گیری هوشمندانه از رسانه ها و روشنگری درباره دلایل خیزش انقلابی مردم ایران، زمینه پیروزی ملت بر دیکتاتوری شاه و حامیان آمریکایی و انگلیسی او را فراهم کرد. 

وی ادامه داد: رابرت مک‌نیل، مجری کانال خبرگزاری پی‌بی‌اس (PBS) آمریکا حدود دو ماه پیش از بازگشت آیت‌الله خمینی به ایران برای انجام اولین مصاحبه تلویزیونی طولانی با امام خمینی ره به نوفل لوشاتو سفر کرد و مرحوم دکتر ابراهیم یزدی کار ترجمه را انجام داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: این روزنامه‌نگار کهنه کار که قبلا از ریچارد نیکسون و فیدل کاسترو گرفته تا جرالد فورد و وودی آلن مصاحبه گرفته بود، مصاحبه آقای خمینی را شگفت انگیزترین مصاحبه‌ای می دانست که در طول زندگی حرفه‌ای خود انجام داده است. او درباره شخصیت امام خمینی(ره) گفته است که ما می‌دانستیم او اندیشمندی است که مدت‌ها پیش طرز فکرش شکل گرفته و درباره چیزهایی که می‌توانست نظرات محکمش را زیر سوال ببرد کنجکاو نبود.

انتهای پیام


( ۳ )

نظر شما :