مقام آمریکایی: از ۱۷ اکتبر ۶۱ حمله به نیروهای ما در عراق و سوریه انجام شده‌است

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۹ کد : ۲۰۲۳۱۱۴ سرخط اخبار

یک مسؤول نظامی آمریکایی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی و تاسیسات وابسته به آن از ۱۷ اکتبر گذشته تاکنون در معرض ۶۱ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، این مسؤول نظامی آمریکایی در گفت‌وگو با سایت المیادین اعلام کرد، نیروهای آمریکایی و تاسیسات وابسته به آن از ۱۷ اکتبر گذشته تاکنون در معرض ۶۱ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه طی ماه میلادی گذشته در معرض ۵۵ حمله قرار گرفتند که منجر به زخمی شدن ده‌ها سرباز آمریکایی شد.

در همین رابطه، سابرینا سینگ، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در جمع خبرنگاران اظهار کرده بود: از ۱۷ اکتبر ۵۵ حمله به نظامیان آمریکایی مستقر در عراق و سوریه را رصد کردیم، ۲۷ حمله در عراق و ۲۸ حمله در سوریه علیه نیروهای آمریکایی انجام شد که در نتیجه آن ۵۹ سرباز زخمی شدند.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و بعد از آن حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گروه‌های مقاومت عراق نیز حملاتی را به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه انجام داده‌اند.


( ۱ )

نظر شما :