پسر نتانیاهو ارتش رژیم صهیونیستی را مقصر شکست ۷ اکتبر دانست

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۸ کد : ۲۰۲۳۱۵۵ سرخط اخبار

پسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم، سرویس امنیت داخلی (شاباک) و دادگاه عالی را مسئول جنگ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در هفتم اکتبر دانست.

به گزارش ایسنا، یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار ویدیویی در صفحه کاربری خود در تلگرام از «چگونگی تغییر تدابیر امنیتی و دستورالعمل‌ها برای هدف قرار دادن مرزهای نوار غزه از سوی دادگاه عالی» سخن گفت.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، این ویدیو وکیلی از همایش سیاسی «کوهلت»، یک پژوهشکده محافظه‌کار را نشان می‌دهد که ایده‌هایش پایه و اساس ایدئولوژیک برنامه‌های بحث‌برانگیز اصلاحات قضایی را تشکیل می‌دهد که توسط تل‌آویو در ماه ژانویه در دستور کار قرار گرفت.

پسر نخست وزیررژیم صهیونیستی با ۱۴۰۰۰ دنبال‌کننده، تیتر گزارش کانال ۱۲ در مورد نیروهایی که ماه‌ها قبل از حمله نسبت به فعالیت حماس در مرزهای غزه هشدار داده بودند، اما توسط فرماندهانشان نادیده گرفته شدند، به اشتراک گذاشت.

او همچنین با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر که کاهش شدید حمایت از پدرش و حزب لیکود را نشان می‌دهد از روزنامه‌نگاران به دلیل «طرح پرسش‌های سیاسی و انجام نظرسنجی» انتقاد کرد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهل و پنجمین روز ادامه دارد و در حالی که نهادهای بین‌المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی در این باریکه هشدار می‌دهند، اما نیروهای رژیم اشغالگر بی‌توجه به این هشدارها همچنان بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و آنها را با تانک محاصره کرده‌اند.


( ۴ )

نظر شما :