حساسیت غربی‌ها نسبت به تبعیض نژادی

۰۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۷:۵۱ کد : ۴۴۴۳ باشگاه خوانندگان
نگاه یکی از خوانندگان دیپلماسی ایرانی پیرامون تبعیض نژادی و حواشی کنفرانس ژنو
حساسیت غربی‌ها نسبت به تبعیض نژادی
اینکه اروپائیان وکشورهای صنعتی غرب در مورد مطرح کردن نقش گذشته شان در مورد تبعیض نژادی و مسئولیتشان در مورد شروع وادامه دوجنگ جهانی اول ودوم مجموعاً با 120 میلیون کشته از خود حساسیت نشان می دهند جای شکی ندارد.
 
تبعیضات اعمال شده بر یهودیان در اروپا بود وتبعیضات اعمال شده بر سیاهان در مستعمرات امریکائی اروپا؛ و کشتارهای میلیونی انجام شده درقاره های تازه پیاده شده از بومیان این قاره ها توسط انان. این حساسیت نه بخاطر ان است که شرم میکنند از ان همه کشتار وتبعیضات غیر انسانی در دو قرن. چون در موارد دیگری نیز این را شاهد بوده ایم. نمونه های الجزایر ویتنام و کنگو و بوسنیا و... را نیزدر سالهای اخیر(نیمه دوم قرن بیستم) شاهد بوده ایم. بلکه بر این منظور است که این جنایات عمیق وگسترده بشری که توسط انان با این همه داعیه روشنفکری وتمدن و فرهنگ وغیر با کلی روشنفکر و فیلسوف صورت می گیرد سازگاری ندارد وبهتر است به فراموشی سپرده شود.

به صورت خلاصه این جنایات میلیونی را نباید دید با این دید داعیه فرهنگی و تمدن انها خدشه دار می شود. من به شما قول می دهم اگر بمبی مشابه بمب های اهدائی انها که اسرائیل در غزه ولبنان و.. به جبران تلافی عملیات جنگی خیالی فلسطینیان واعراب با پشتیبانی اروپائیان وسایرین وفقط جهت نژاد کشی وتخلیه سرزمین فلسطینیان منفجر میکند در اروپا توسط دیوانه ای مانند اسرائیل وهیتلر دیگری استفاده گردداستفاده از همه گونه سلاحی وکشتاری عمیق تر وگسترده تر از انچه تا کنون انجام دادند برای انها مجاز خواهد بود.

همانگونه که اقای شیراک مطرح کردند ویا دیکران که ما استفاده می کنیم از سلاح های هسته ای ودیگران که یاد اوری کردند ما سلاح های خطرناکی داریم وما هم شنیدیم. منافع اسرائیل واروپائیان وسایر کشورهای صنعتی در اینجاست که گره خورده است. شما اسرائیل ا نقدر گستردگی تبعیض نژادی علیه خود را گسترده کنید تا کشتارهای دیگر ما را پوشش دهد. ما هم کشتار شما را نمی بینیم. به مسئله دزدان دریائی جدیداً مطرح شده توجه کنید. تا دویست سال پیش خودشان دزد های دریاها بودند. با انهمه ادمکشی و توحش. امروزه نشان دزد های دریائی را حتی در انجمن های (بونز کلوپ) روشنفکری انان می بینیم. فیلم های سینمائی از ان همه قهرمانیهای متوحشین و کازینوها و رستوران ها و... الهام گرفته از ان همه دزدی و ادم کشی را با افتخارنشان می دهند وما می بینیم. این توحش را افتخاری برای خود کردند. حالا مشتی ادم یک لا قبا از زور تنگدستی وگرسنگی با ان همه بیماری ایدز اهدائی انهاچند مورد حرکتی صورت داده اند که مطمئناً از نظر توافق های بین المللی حرکاتی غلط وغیر قابل تایید است چه الم شنگه ای بپا کردهاند.

دزدی دریائی برای انها قهرمانی است برای این خیل گرسنه وایدزیوفراموش شده غیر قابل قبول. اقای رئیس جمهور این کنفرانس ها برای یاد اوری گذشته از نظر اقایان نیست. اروپائیان علاقمندند که این جنایات را به فراموشی سپرده شود. وبا کسانی که خود را به دروغ وارثین ان همه مقتولین ونیست شدگان میدانند تقسیماتی در ارثیه انجام داده اند. این کنفرانس ها برای ان است که لوای تمدن بشری را زیر این همه جنایات بدروغ بر عهده بگیرند وخود را پرچم دار عدالت وصلح نشان داده وجنایات جدیدشان را توجیح نمایند. اینها ادم های خطرناکی هستند. بچه های 15 ساله آنها در دبیرستانها با ان همه امکانات  همدیگر را میکشند تا چه رسد به آنهایی که بمب و ... دارند. برخی قدرت ها در مقابل اینها خود را به مردن زده اند تا از درون بپوسند. الصبر مفتاح الفرج. آن جوان قوس وقزحی را هم من میدانم کیست وهم شما. ما که ارزو نداریم حال که خودشان میخواهند و هر روز بر این طبل می کوبند. روزی بالاخره جوان های آنها هم همین طور می شوند. شما مواظب جوانهای خودمان باشید. 

نظر شما :