نشان درجه يک امارات براى آصفى

۰۷ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۷:۴۵ کد : ۵۲۵۴ اخبار اصلی
حميد رضا آصفی سفیر ایران در امارات نشان درجه یک استقلال امارات را دریافت کرد.
نشان درجه يک امارات براى آصفى

شيخ خليفه بن زايد آل نهيان امير امارات متحده عربى نشان درجه يک استقلال اين کشور را به حميد رضا آصفى، سفير جمهورى اسلامى ايران در امارات متحده عربى اهدا کرد.

این نشان به پاس زحمات و تلاش آصفى در گسترش روابط بين دو کشور توسط امیر امارات به وى اهدا شد.

حميدرضا آصفى سفير ايران در امارات در پايان ماموريت خود با شيوخ و مسئولان اين کشور ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزارى امارات، همچنين سفير ايران در ادامه ديدار خداحافظى با مسئولان اماراتى روز گذشته با شيخ عبدالله بن زايد آل نهيان وزير امور خارجه امارات ديدار و گفت‌وگو کرد که در اين ديدار شيخ عبدالله از زحمات آصفى تقدير و قدردانى کرد.

آصفی یکی از معدود چهره­های دولت اصلاحات در دولت احمدی­نژاد بود که تا آخر با این دولت همکاری می­کرد. ترتیب مقدمات لازم برای سفر محمود احمدی­نژاد به امارات متحده عربی که نخستین سفر بلندپایه رئیس جمهوری ایران در 30 سال گذشته به این کشور محسوب می­شد، از مهمترین کارهای انجام شده در زمان تصدی سفارت ایران در امارات توسط آصفی به حساب می­آید.

آصفی در دولت محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق اصلاح طلب ایران سخنگوی وزارت امور خارجه بود.

گفته می­شود آصفی در دولت دهم نیز سکاندار یکی از سمت­های اجرایی مهم خواهد بود. تا کنون شایعاتی مبنی بر ریاست سازمان تربیت بدنی و وزارت امور خارجه توسط آصفی بر سر زبان­ها افتاده است. گویا دولت احمدی نژاد قصد دارد به پاس زحمات آصفی در امارات یک سمت بلندپایه در خور توجه به وی دهد.


نظر شما :