فکر می‌کردم اسرائیل سه سال و نیم پیش به ایران حمله کند

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۷:۵۱ کد : ۱۹۰۱۴۴۰ سرخط اخبار

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اظهار داشت: "من فکر می‌کردم که اسرائیلی‌ها سه سال و نیم پیش به ایران حمله می‌کنند. من نگران آن هستم که هر روز که می‌گذرد خطر نادرست بودن اطلاعات ما بیشتر شود."

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از راوستوری، جان بولتون، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه در ادامه سخنان ضدایرانی خود، مدعی شد که اسرائیل باید سال‌ها پیش به ایران حمله نظامی می‌کرد.

بنابراین گزارش، وی که در شبکه خبری نومحافظه‌کار فاکس‌نیوز ظاهر شده بود، به توضیح این نکته پرداخت که اسرائیل چقدر باید در رویکرد خود برای اقدام نظامی علیه ایران هوشیار باشد.

بولتون اظهار داشت: "من فکر می‌کردم که اسرائیلی‌ها سه سال و نیم پیش به ایران حمله می‌کنند. من نگران آن هستم که هر روز که می‌گذرد خطر نادرست بودن اطلاعات ما بیشتر شود... ایران ممکن است از آنچه ما فکر می‌کنیم، به تولید سلاح هسته‌ای نزدیک‌تر باشد."

به نوشته راوستوری، بولتون از حامیان همیشگی تجاوز نظامی به ایران بوده است و طی سال‌های اخیر بارها این موضع را ابراز داشته است. وی اکنون از مشاوران کمپین انتخابی میت رامنی، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان برای شرکت در انتخابات است. رامنی نیز ابراز داشته که با حمله نظامی به ایران مخالف نیست.

همچنین ریچارد گرنل، استراتژیست همجنس‌گرای سابق رامنی که چندی پیش ستاد انتخاباتی وی را ترک کرد در زمان حضور بولتون در سازمان ملل به عنوان سخنگوی وی فعالیت می‌کرد.




نظر شما :