سوریه خط قرمز مقاومت است

۲۵ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۸:۴۹ کد : ۱۹۰۵۵۲۷ سرخط اخبار

معاون ستاد کل نیروهای مسلح به عملیات روانی جبهه غرب علیه سوریه اشاره و تصریح کرد: باید توجه داشت عملیات روانی جبهه غرب و ارتجاع و همسایه های وابسته سوریه علیه دولت و ملت سوریه به گونه ای است که خود را برنده این جنگ جلوه دهند در حالیکه قرائن و شواهد حاکی از پیروزی دولت و مردم سوریه است.

سردار سید مسعود جزایری، معاون فرهنگ و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران افزود: نفس برگزاری این اجلاس در تهران مشروط به دمیدن نفس تازه به جنبش عدم تعهد مثبت و مفید ارزیابی می شود به خصوص در شرایط محاصره ای که جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم های سلطه در آن قرار گرفته است.

وی افزود: این امر می تواند بیانگر اراده انقلاب اسلامی مبنی بر ایستادگی بر مواضع و تاثیرگذاری در عرصه بین الملل باشد.

این مقام مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه بررسی تحولات سوریه در اجلاس بین المللی جنبش عدم تعهد را چگونه ارزیابی می کنید؟، اظهار داشت: موضع سوریه مسئله بسیار مهمی است و خط قرمز مقاومت به حساب می آید بنابراین هر گونه مذاکره ای پیرامون آن باید در چارچوب منافع مقاومت و مردم سوریه که توسط تروریست ها و دولت ها و رژیم های استکباری و وابسته به غرب مورد شبیخون قرار گرفته است، صورت گیرد.

جزایری تاکید کرد: جبهه استکبار به طور علنی و وقیحانه اقدامات براندازانه و تروریستی علیه دولت و مردم سوریه را انجام می دهد براین اساس  کشورهای آزادی خواه باید به طور جدی از سوریه در برابر دشمنانش حمایت کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به عملیات روانی جبهه غرب علیه سوریه اشاره و تصریح کرد: باید توجه داشت عملیات روانی جبهه غرب و ارتجاع و همسایه های وابسته سوریه علیه دولت و ملت سوریه به گونه ای است که خود را برنده این جنگ جلوه دهند در حالیکه قرائن و شواهد حاکی از پیروزی دولت و مردم سوریه است.

وی گفت: از این پیروزی بزرگ در آینده تاریخ به نیکی یاد خواهد شد، البته دستگاه های رسانه ای در جمهوری اسلامی ایران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند سایر کشورها تحت تاثیر القائات و عملیات روانی رسانه ای دشمن قرار گیرند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تاکید کرد: دشمن تلاش دارد سوریه را بازنده و کشورهای حامی سوریه را از پیش بازنده اعلام کند و مسلما این امر می تواند در میزان و چگونگی حمایت از کشور مظلوم سوریه تاثیر گذار باشد.پس این دروغ بزرگ باید افشا شود تا جهان متوجه شکست آمریکا و صهیونیزم جهانی و ارتجاع منطقه در برابر مقاومت سوریه باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: از این رو نباید هرگونه انفعال در برابر دولت های حامی تروریسم در سوریه در اجلاس غیر متعهد ها بروز و ظهور کند،چرا که این کشورها هم پیمان آمریکا هستند و باید در برابر کشتار انسانها و تخریب شهر های سوریه پاسخ گو باشند.

معاون فرهنگ و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به واکنش کشورهای غربی در خصوص برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد پرداخت و افزود: رژیم های سلطه گر، حضور جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی و بین المللی را خلاف منافع نامشروع خود می دانند و در برابر هر گونه اقدام تهران در این زمینه عکس العمل منفی نشان می دهند. از این رو برگزاری نشست نشست غیر متعهد ها در تهران برخلاف جهتی است که علیه ایران تبلیغ می کنند بنابراین تلاش دارند با استفاده از لابی گرها با غرب علیه این اجلاس جوسازی کنند.

کلید واژه ها: سوریه ستاد کل نیروهای مسلح جنبش عدم تعهد


نظر شما :