وضعیت شاه سعودی وخیم است

۲۸ شهریور ۱۳۹۱ | ۲۰:۴۱ کد : ۱۹۰۶۹۸۶ سرخط اخبار

هفته نامه المنار چاپ فلسطین فاش کرد که وضعیت جسمانی شاه سعودی وخیم است و شاهزادگان سعودی خود را برای جنگ قدرت به روش های مختلف از حذف فیزیکی و قتل گرفته تا انفجار آماده می کنند.

به گزارش فارس، هفته نامه المنار نوشت: انتظار و نگرانی بر فرزندان خاندان سعودی حاکم در نجد و حجاز بعد از وخامت وضعیت جسمانی عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی سایه افکنده است.

یک منبع دیپلماتیک در حوزه خلیج فارس به هفته نامه المنار گفت: برخی از شاهزادگان در جلسات خصوصی خود از واقعیت وضعیت وخیم جسمانی شاه سعودی سخن می گویند و پیش بینی می کنند که وی هر لحظه جان خود را از دست بدهد.

به گفته این منبع، این شاهزادگان پیش بینی خود را براساس گزارش های پزشکی بیمارستانی که شاه سعودی در آن عمل جراحی انجام داده است، اعلام کرده اند.

هفته نامه المنار افزود: این وضعیت جسمانی دشوار شاه سعودی بر تحرکات و اقدامات سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد خواه در سطح نقل و انتقالات در داخل نهاد دولت یا تلاش برای جلب حمایت شاهزادگان خاندان حاکم به منظور آمادگی جهت امکان برعهده گرفتن قدرت در عربستان، سایه افکنده است.

منبع دیپلماتیک یاد شده در گفت وگو با هفته نامه المنار به نقل از یکی از شاهزادگان جوان سعودی افزود: در صورتی که ارزیابی پزشکان درست از کار درآید و شاه سعودی از عرصه سیاسی عربستان برود، در آن صورت جنگ داخلی بین جناح های مختلف درون خاندان سعودی به راه خواهد افتاد.

این منبع تصریح کرد: برخی از شاهزادگان "نسل دوم" عملا خود را برای این رویارویی آماده می کنند که شکل های مختلفی به خود خواهد گرفت و چه بسا تا سطح عملیات حذف فیزکی ، قتل و انفجار پیش برود.

در همین راستا، از عربستان همچنین خبر می رسد که سعود الفیصل وزیر خارجه سعودی نیز در وضعیت جسمانی بدی به سرمی برد و خاندان حاکم گزارش های پزشکی بدی از وضعیت سلامتی او دریافت کرده اند.


نظر شما :