برکناری فرمانده گروهک «فاروق» در سوریه

۱۷ مهر ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۹۰۷۷۴۳ سرخط اخبار
«عبد الرزاق طلاس»، فرمانده گروهک «فاروق» یکی از جنایتکارترین گروهک های تروریستی سوریه به اتهام ارتکاب موارد غیراخلاقی از فرماندهی این گروهک برکنار شد.
 
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، شورای سیاسی گروهک تروریستی «فاروق» که یکی از جنایتکارترین گروهک های تروریستی وابسته به «ارتش آزاد» سوریه به شمار می آید، تصمیم گرفت که یکی از معروف ترین سرکردگان خود «عبد الرزاق طلاس»، ستوان یکم فراری و جدا شده از ارتش سوریه را از فرماندهی گروهک تروریستی فاروق برکنار کند.
 
این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که طلاس درستی فیلمی را مورد تایید قرار داد که در آن با یکی از کارمندان شبکه سعودی العربیه روابطی غیر اخلاقی برقرار کرده بود.
 
در بیانیه شورای نظارت داخلی و هیئت شرعی گروهک تروریستی فاروق آمده است: پس از حصول اطمینان از درستی و صحت فیلم منتشره درباره ستوان یکم طلاس کمیته تحقیق نیز درستی این فیلم را مورد تایید قرار داد.
 
این بیانیه در ادامه می افزاید که براساس اعتراف های طلاس شورای سیاسی گروهک ارتش آزاد تصمیم به برکناری ستوان یکم عبد الرزاق طلاس از تمام سمت های خود از جمله گروهک فاروق گرفته است.
 
در این اواخر فیلمی از عبد الرزاق طلاس در پایگاه های مختلف اینترنتی منتشر شده بود که از رابطه غیر اخلاقی وی با «میدیا داغستانی»، کارمند شبکه العربیه پرده برمی داشت.
 
گروهک تروریستی فاروق از جمله جنایتکارترین گروهک های تروریستی وابسته به ارتش آزاد است که در طول بحران سوریه مرتکب جنایات بیشماری شده است.

کلید واژه ها: طلاس الرزاق فاروق سوریه


نظر شما :