تبریک احمدی نژاد به اسماعیل هنیه

۰۴ آذر ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۴ کد : ۱۹۰۹۵۴۱ سرخط اخبار

رییس‌جمهور در گفت‌و‌گوی تلفنی با اسماعیل هنیه، پیروزی بزرگ مردم غزه و مقاومت در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی را به ملت فلسطین، مقاومت منطقه و تمام ملت‌ها و دولت‌های آزاده و عدالت‌طلب جهان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه - نخست‌وزیر دولت مردمی فلسطین - با قدردانی از مقاومت و ایستادگی مردم غزه و پیروزی مجدد آنان بر صهیونیست‌ها تاکید کرد: راه عزت و سرافرازی و آزادی تمام فلسطین همین راهی است که امروز مردم غزه و مقاومت انتخاب کرده است.

رییس‌جمهور خطاب به هنیه تصریح کرد: ملت ایران برای پیروزی شما و همه مومنان و عدالت‌خواهان دعا می‌کند و امیدواریم با همت و تلاش همه مومنان و مصلحان، قدس شریف آزاد و عدالت در تمام زمین برقرار شود.

احمدی‌نژاد همچنین تاکید کرد: صهیونیست‌ها به پایان راه رسیده‌اند و جز به رسمیت شناختن و تن دادن به حق مسلم ملت فلسطین راه دیگری ندارند.

وی با ابراز همدردی با خانواده آسیب‌دیدگان تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی، برای شهدا محشور شدن با پیامبر گرامی اسلام (ص) و برای جانبازان و مصدومان، سلامتی و عافیت مسالت کرد.

اسماعیل هنیه - نخست‌وزیر دولت مردمی فلسطین - نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی دولت و ملت ایران اظهار کرد: پایمردی و قدرت مردم غزه و فلسطین در برایر تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی، مدیون حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: ما و مقاومت در کنار مردم فلسطین بر اصول خود ثابت قدم و پایدار هستیم و هیچگاه از مسجدالاقصی چشم‌پوشی و از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

اسماعیل هنیه با اعلام سلام و درودهای گرم مردم غزه و خانواده شهدا و مجروحان به رییس‌جمهور کشورمان گفت: پشتیبانی و حمایت شما پشتوانه همیشگی مردم فلسطین و غزه است و خدای متعال را از اینکه ملت فلسطین را نجات داد بویژه در دهه اول محرم‌الحرام که دهه پیروزی خون بر شمشیر بوده است، صمیمانه سپاسگزاریم. 

کلید واژه ها: فلسطین مردم غزه غزه و مقاومت هنیه مردم غزه و پیروزی


نظر شما :