تشکر از مشاور الازهر به دلیل مواضع ضدایرانی!

۰۵ اسفند ۱۳۹۱ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۱۳۱۱۵ سرخط اخبار

نائب رئیس پارلمان بحرین در دیدار با مشاور شیخ الازهر از اظهارات وی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با احمدی نژاد در قاهره تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شفاف به نقل از روزنامه الوسط چاپ منامه، نائب رئیس پارلمان بحرین همچنین هدیه ای را به رسم یادبود و تقدیر تقدیم مشاور شیخ الازهر کرد.

عادل المعاوده در دیدار با حسن الشافعی مشاور شیخ الازهر که در محل دفتر او در قاهره انجام شد تشکر و تقدیر خود را از شیخ الازهر به دلیل مواضعش در پشتیبانی از پادشاهی بحرین و عربیت این کشور در هنگام سفر اخیر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران به مصر اعلام کرد.

نائب رئیس پارلمان بحرین همچنین از مواضع شیخ الازهر در حمایت از کشورهای عربی و مسائل مسلمانان تقدیر کرد.

مشاور شیخ الازهر هم با تاکید بر اینکه نهاد الازهر به وظیفه خود در حمایت از مسائل مسلمانان در برابر هر گونه اقدام مداخله جویانه ایران اقدام خواهد کرد گفت: الازهر درمقابل طرح های ایران برای گسترش الگوی خود فعالیت خواهدکرد.

وی افزود: در ملاقات مقام عالی الازهر با احمدی نژاد ، از او خواسته شد گسترش تشیع در کشورهای سنی نشین را متوقف  و به اهل تسنن در ایران آزادی بدهند

احمدی نژاد در سفر چهار روزه اخیر خود به مصر با شیخ الازهر هم دیدار و گفتگو کرد که به صحنه انتقادات کم نظیر و شدید او از ایران و احمدی نژاد تبدیل شد.

احمدی نژاد پس از دیدار با شیخ الازهر ، با مشاور او کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در این نشست خبری هم مشاور شیخ الازهر ادعاهایی را علیه ایران در ارتباط با بحرین و گسترش تشیع مطرح کرد.

کلید واژه ها: الازهر شیخ الازهر بحرین تقدیر مشاور شیخ الازهر مشاور شیخ دیدار احمدی نژاد


نظر شما :