«هوگو چاوز» تحت شیمی درمانی است

۱۲ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۸:۵۳ کد : ۱۹۱۳۴۷۶ سرخط اخبار

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که «هوگو چاوز» همچنان شیمی درمانی می شود و با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «نیکلاس مادورو» اواخر شب گذشته اعلام کرد که «هوگو چاوز» رئیس جمهوری ونزوئلا از زمان بهبودی از عفونت حاد تنفسی در اواسط ژانویه 2013، تحت شیمی درمانی است و با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

مادورو اعلام کرد که شیمی درمانی همچنان به عنوان یک شیوه درمانی برای چاوز ادامه دارد و این اطلاعات پس از آن منتشر شد که مراسم دعا برای سلامتی چاوز در یک کلیسایی خارج از یک بیمارستان نظامی که او در آنجا بستری شده است، برگزار شد.

معاون چاوز ادامه داد که رئیس جمهوری ونزوئلا تصمیم گرفت به ونزوئلا بازگردد زیرا به مرحله جدیدی از درمان های بسیار سخت و فسرده وارد شده است و تمایل دارد برای این درمان ها به کاراکاس بازگردد.

چاوز از زمانیکه برای انجام چهارمین عمل جراحی به کوبا سفر کرده بود، در ملاء عام دیده نشده است و تنها عکس هایی از او در 15 فوریه منتشر شد که نشان داد او زنده است.

برخی گزارش های منتشر شده مدعی شد که چاوز به کما رفته است و منابع آگاه اعلام کردند که رئیس جمهور ونزوئلا به کمای موقت رفته است و به دستگاه تنفس مصنوعی متصل است.

این منابع مدعی شدند که چاوز با یک دستگاه مکانیزه، تنفس کرده و از طریق روده و رگ هایش تغذیه می شود و همچنین به نقل از پزشکان روسی گفتند که کلیه های چاوز در شرف از کار افتادن است.

کلید واژه ها: چاوز


نظر شما :