هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به امریکا

۱۴ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۹۱۳۵۳۳ سرخط اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، در جمع اولین گروه از راهیان نور شهدای شرق کشور متشکل از مدیران، هنرمندان و پیشکسوتان سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به شرایط منطقه ای و جهانی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی، اهمیت حوزه خلیج فارس و دریایی عمان و نقش نیروی دریایی سپاه در تأمین امنیت و ثبات در این منطقه را تشریح کرد.

 

فدوی در بخشی از سخنان خود به نقش و اقتدار نیروی دریایی سپاه در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ما در آن زمان با وجود شرایط و اوضاع اقتصادی بدی که حاکم بود توانستیم دست به کارهای بزرگی بزنیم و شرایط را به نفع نظام اسلامی تغییر دهیم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط ما با شرایط زمان جنگ قابل مقایسه نیست و توانمندی و ابزار و تجهیزات و امکانات ما به مراتب نسبت به آن زمان در وضعیت جهش یافته ای قرار گرفته است و بسیاری از دشمنان ما این موضوع را درک و فهم کرده اند. 

سردار فدوی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی  در بدترین شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود قرار دارند و عمده تلاش های خصمانه خود را علیه نظام اسلامی در قالب جنگ روانی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی متمرکز کرده اند. وی افزود: آمریکا در حال حاضر به دلیل شرایطی که در آن قرار دارد، تلاش می کند که گلوله ای در خلیج فارس شلیک نشود نه این که خود شلیک کند چرا که با اوضاع اقتصادی اروپا و آمریکا و بیداری اسلامی منطقه اگر گلوله ای شلیک شود فروپاشی آمریکا قطعی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به طرح موضوع مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: تقابل ما با آمریکا نه بر سر مسائل سیاسی یا اقتصادی و یا امنیتی است بلکه این تقابل، ماهیتی حق و باطلی دارد. وی افزود: مطمئن باشید هیچ وقت این اتفاق نخواهد افتاد و اگر زمانی اتفاق بیفتد، یا ما مثل آمریکایی ها شده ایم یا آمریکایی ها مثل ما و یا ما با ماهیت وجودی آنها کنار آمده ایم یا آنها با ماهیت وجودی ما.

گفتنی است در آغاز این دیدار ناوسالار روانکار به اولین گروه از کاروان راهیان نور شهدای شرق کشور خوشامد گفت و در پایان نیز نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران به پاس زحمات فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه در منطقه، هدایایی را به سردار فدوی فرمانده نیرو  و همچنین معاون عملیات نیرو اهدا کردند.

کلید واژه ها: نیروی دریایی سپاه آمریکا دریایی سپاه اقتصادی نیروی دریایی سپاه


نظر شما :